Action!

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 10:41, 14 gru 2005
Jellonek (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 10:42, 14 gru 2005
Jellonek (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
Strukturalny język programowania dla ATARI [[XE]]/[[XL]], łączący cechy [[C]] i [[Pascal]]a. Łączy wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra [[Problem Jasia]]). Strukturalny język programowania dla ATARI [[XE]]/[[XL]], łączący cechy [[C]] i [[Pascal]]a. Łączy wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra [[Problem Jasia]]).
-Oryginalna wersja języka występowała na [[cartdridge]]'u, ale krążyła też w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów.+Oryginalna wersja języka występowała na [[cartridge]]'u, ale krążyła też w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów.
Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, Gizmo Magic. Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, Gizmo Magic.

Wersja z dnia 10:42, 14 gru 2005

Strukturalny język programowania dla ATARI XE/XL, łączący cechy C i Pascala. Łączy wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra Problem Jasia). Oryginalna wersja języka występowała na cartridge'u, ale krążyła też w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów.

Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, Gizmo Magic.

Linki zewnętrzne

[oficjalny opis języka] [strona z masą źródłówek] [szybka podpowiedź ;)]


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools