Qba
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 18:54, 25 cze 2006 Miker (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 19:03, 25 cze 2006 Miker (Dyskusja | wkład) (może być?) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Infinity}}Jakub '''"Qba"''' Spodar, kolega [[Fox]]a ze szkolnej ławki. Aktywny na scenie w latach 1995-1996 jako [[grafik]] w grupie [[Infinity]]. Autor grafiki do dema [[Drunk Chessboard]] oraz m.in. takich prac jak: | {{Infinity}}Jakub '''"Qba"''' Spodar, kolega [[Fox]]a ze szkolnej ławki. Aktywny na scenie w latach 1995-1996 jako [[grafik]] w grupie [[Infinity]]. Autor grafiki do dema [[Drunk Chessboard]] oraz m.in. takich prac jak: | ||
- | * [http://g2f.atari8.info/gallery/big/dog_atari_tebe.png Dog] (gfx compo Orneta 1995) | + | * Dog (gfx compo Orneta 1995) |
- | * [http://g2f.atari8.info/gallery/big/dalmatian.dog_atari_tebe.png Dalmatyńczyk] (gfx compo Orneta 1996) | + | * [[Media:dalmatian_dog.png|Dalmatyńczyk]] (gfx compo Orneta 1996) |
- | * [[Jaga]] (gfx compo Orneta 1996) | + | * [[Media:jaga_atari_qba.png|Jaga]] (gfx compo Orneta 1996) |
Powyższe grafiki charakteryzują się wykorzystaniem kilku dodatkowych kolorów w trybie [[hires]], co jest dość rzadko spotykane na 8-bitowym Atari. '''Dalmatyńczyk''' oraz '''Jaga''' powstały przy pomocy programów [[Trzmiel]] oraz [[PowerGraph]]. | Powyższe grafiki charakteryzują się wykorzystaniem kilku dodatkowych kolorów w trybie [[hires]], co jest dość rzadko spotykane na 8-bitowym Atari. '''Dalmatyńczyk''' oraz '''Jaga''' powstały przy pomocy programów [[Trzmiel]] oraz [[PowerGraph]]. |
Wersja z dnia 19:03, 25 cze 2006
Jakub "Qba" Spodar, kolega Foxa ze szkolnej ławki. Aktywny na scenie w latach 1995-1996 jako grafik w grupie Infinity. Autor grafiki do dema Drunk Chessboard oraz m.in. takich prac jak:- Dog (gfx compo Orneta 1995)
- Dalmatyńczyk (gfx compo Orneta 1996)
- Jaga (gfx compo Orneta 1996)
Powyższe grafiki charakteryzują się wykorzystaniem kilku dodatkowych kolorów w trybie hires, co jest dość rzadko spotykane na 8-bitowym Atari. Dalmatyńczyk oraz Jaga powstały przy pomocy programów Trzmiel oraz PowerGraph.
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.