Design
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 21:25, 8 kwi 2006 Miker (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 02:43, 27 cze 2006 Mikey (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | '''Design''' - z ang. "zamysł, plan, projekt" - jest to planowany ogólny wygląd przyszłej pracy, na [[scena|scenie]] oznacza głównie układ poszczególnych efektów w [[demo|demie]] lub w [[intro|intrze]] (sposób ich łączenia, synchronizacji). Jak wiele od tego elementu zależy, możemy się przekonać w największych produkcjach, takich jak [[Bitter Reality]] czy [[Numen]], albo też w układzie "historyjki" i grafiki w demie typu [[Slide Show]] (np. w produkcji [[Extract]]). W porównaniu z produkcjami z innych scen (szczególnie C64 i Amigi) atarowskie demosy przez lata przeważnie nie obfitowały w doskonały, wysmakowany design. Na szczęście zmienia się to na plus. | + | Z ang. "zamysł, plan, projekt" - jest to planowany ogólny wygląd przyszłej pracy, na [[scena|scenie]] oznacza głównie układ poszczególnych efektów w [[demo|demie]] lub w [[intro|intrze]] (sposób ich łączenia, synchronizacji). Jak wiele od tego elementu zależy, możemy się przekonać w największych produkcjach, takich jak [[Bitter Reality]] czy [[Numen]], albo też w układzie "historyjki" i grafiki w demie typu [[Slide Show]] (np. w produkcji [[Extract]]). W porównaniu z produkcjami z innych scen (szczególnie C64 i Amigi) atarowskie demosy przez lata przeważnie nie obfitowały w doskonały, wysmakowany design. Na szczęście zmienia się to na plus. |
Wersja z dnia 02:43, 27 cze 2006
Z ang. "zamysł, plan, projekt" - jest to planowany ogólny wygląd przyszłej pracy, na scenie oznacza głównie układ poszczególnych efektów w demie lub w intrze (sposób ich łączenia, synchronizacji). Jak wiele od tego elementu zależy, możemy się przekonać w największych produkcjach, takich jak Bitter Reality czy Numen, albo też w układzie "historyjki" i grafiki w demie typu Slide Show (np. w produkcji Extract). W porównaniu z produkcjami z innych scen (szczególnie C64 i Amigi) atarowskie demosy przez lata przeważnie nie obfitowały w doskonały, wysmakowany design. Na szczęście zmienia się to na plus.
Warto obejrzeć następujące produkcje demoscenowe, w których najmocniej położono nacisk na design:
- "Cogito" autorstwa Grega
- "Forsaken Love" grupy New Generation.