Pirx
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 16:49, 18 gru 2006 Pirx (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 22:23, 30 gru 2007 Sikor (Dyskusja | wkład) (link) Next diff → |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
Współuczestniczył w powstawaniu między innymi: [[Stop! Gamo]], dem [[Unity]] (1992), [[Intel Outside]] (1994) oraz gier [[Operation Blood]], [[Bank Bang]] i [[Special Forces]]. Były udziałowiec (zlikwidowanej) firmy [[Mirage|Mirage Interactive]], obecnie pracownik Gemius S.A. | Współuczestniczył w powstawaniu między innymi: [[Stop! Gamo]], dem [[Unity]] (1992), [[Intel Outside]] (1994) oraz gier [[Operation Blood]], [[Bank Bang]] i [[Special Forces]]. Były udziałowiec (zlikwidowanej) firmy [[Mirage|Mirage Interactive]], obecnie pracownik Gemius S.A. | ||
- | Jego ostatnia produkcja (2006-01-17) to emulator/interpreter Chip8 i SuperChip8. | + | Jego ostatnia produkcja (2006-01-17) to emulator/interpreter [[Chip8|Chip8 i SuperChip8]]. |
[[Kategoria:Ludzie]] | [[Kategoria:Ludzie]] |
Wersja z dnia 22:23, 30 gru 2007
Paweł Kalinowski "Pirx" - rocznik '73, przedstawiciel pierwszej fali pre-sceny. Członek grup Our 5oft oraz Bloody Coders. Dobry znajomy Holendrów z High Tech Team. Tworzył cracktra, dema i gry. Współuczestniczył w powstawaniu między innymi: Stop! Gamo, dem Unity (1992), Intel Outside (1994) oraz gier Operation Blood, Bank Bang i Special Forces. Były udziałowiec (zlikwidowanej) firmy Mirage Interactive, obecnie pracownik Gemius S.A.
Jego ostatnia produkcja (2006-01-17) to emulator/interpreter Chip8 i SuperChip8.