Ataroid

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 19:37, 7 maj 2007
Krótki (Dyskusja | wkład)
(info o muzyce)
← Previous diff
Wersja z dnia 10:03, 5 lip 2014
Miker (Dyskusja | wkład)
(już jest w ASMA)
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
{{grafr|Ataroid.gif}} {{grafr|Ataroid.gif}}
== Okoliczności przyrody == == Okoliczności przyrody ==
-Klon [[Arkanoid]]a opublikowany przez niemiecki "[[Atari Magazin]]". Mimo pozornej prostoty i kiepskiej grafiki - rozgrywka jest niezwykle wciągająca, choć dosyć trudna. W ucho wpada przyjemna muzyczka (aranżacja utworu "Pulstar" [http://pl.wikipedia.org/wiki/Vangelis Vangelisa], brak jej w [[ASMA]]), niestety dość krótka.+Klon [[Arkanoid]]a opublikowany przez niemiecki "[[Atari Magazin]]". Mimo pozornej prostoty i kiepskiej grafiki - rozgrywka jest niezwykle wciągająca, choć dosyć trudna. W ucho wpada przyjemna muzyczka (aranżacja utworu "Pulstar" [http://pl.wikipedia.org/wiki/Vangelis Vangelisa]), niestety dość krótka.
== Technikalia == == Technikalia ==
-Ekran jest podzielony na dwie główne części: górną z punktacją, ilością żyć, poziomem oraz numerem ekranu z danego poziomu oraz część główną gry. Elementów jest znacznie więcej niż w standardowym Arkanoidzie, a co się z tym wiąże - są mniejsze. Wielkość pojedyńczego klocka odpowiada wielkości pojedyńczej litery w gr.0. Niektóre klocki w celu zbicia należy uderzyć kilkakrotnie.+Ekran jest podzielony na dwie główne części: górną z punktacją, ilością żyć, poziomem oraz numerem ekranu z danego poziomu oraz część główną gry. Elementów jest znacznie więcej niż w standardowym Arkanoidzie, a co się z tym wiąże - są mniejsze. Wielkość pojedynczego klocka odpowiada wielkości pojedynczej litery w [[Graphics 0]]. Niektóre klocki w celu zbicia należy uderzyć kilkakrotnie.
Gra ma dość dużą paletkę do odbijania piłeczki, dodatkowo da się odbić piłkę jej dolną częścią. Gra ma dość dużą paletkę do odbijania piłeczki, dodatkowo da się odbić piłkę jej dolną częścią.

Wersja z dnia 10:03, 5 lip 2014

Grafika:Ataroid.gif

Spis treści

Okoliczności przyrody

Klon Arkanoida opublikowany przez niemiecki "Atari Magazin". Mimo pozornej prostoty i kiepskiej grafiki - rozgrywka jest niezwykle wciągająca, choć dosyć trudna. W ucho wpada przyjemna muzyczka (aranżacja utworu "Pulstar" Vangelisa), niestety dość krótka.

Technikalia

Ekran jest podzielony na dwie główne części: górną z punktacją, ilością żyć, poziomem oraz numerem ekranu z danego poziomu oraz część główną gry. Elementów jest znacznie więcej niż w standardowym Arkanoidzie, a co się z tym wiąże - są mniejsze. Wielkość pojedynczego klocka odpowiada wielkości pojedynczej litery w Graphics 0. Niektóre klocki w celu zbicia należy uderzyć kilkakrotnie.

Gra ma dość dużą paletkę do odbijania piłeczki, dodatkowo da się odbić piłkę jej dolną częścią.

Bonusy:

B - włącza na jakiś czas dolną ramkę pod paletką (piłeczka nie ucieka);

F - włącza strzały rozbijające klocki;

G - przejście do kolejnego ekranu;

E - poszerzenie paletki;

Znaczek Atari - dodatkowe życie

Zauważone błędy

  • strzały nie dochodzą do krawędzi ekranu;
  • po stracie życia można dalej strzelać, póki ekran się nie odświeży;
  • czasem pozostają śmieci na ekranie;

Linki

Ataroid w Atarimanii.

Podobne gry


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools