Dyskusja użytkownika:Mono
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 12:11, 22 wrz 2014 Mono (Dyskusja | wkład) (→Optymalizacja MUL by Draco) ← Previous diff |
Wersja z dnia 08:44, 21 cze 2016 0xF (Dyskusja | wkład) (kategoria tryby graficzne) Next diff → |
||
Linia 20: | Linia 20: | ||
::Dzięki. Faktycznie nie przemyślałem warunku brzegowego. [[Użytkownik:Mono|Mono]] 14:11, 22 wrz 2014 (CEST) | ::Dzięki. Faktycznie nie przemyślałem warunku brzegowego. [[Użytkownik:Mono|Mono]] 14:11, 22 wrz 2014 (CEST) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | == Kategoria tryby graficzne == | ||
+ | |||
+ | [[FNT]], [[FWA (formatu bloku)]] i wiele innych to nie są tryby graficzne. | ||
+ | -- [[Użytkownik:0xF|0xF]] 10:44, 21 cze 2016 (CEST) |
Wersja z dnia 08:44, 21 cze 2016
Metoda dość hakerska:
pha plp ror
- Nawet za bardzo, bo zamaże D i I. Szybciej, chociaż dłużej:
lsr @ scc:eor #$80
- --0xF 09:13, 6 mar 2013 (CET)
- Znam, znam. Nawet w biblioteczce kodera jest i dlatego metoda hakerska znajduje się u mnie w brudnopisie :) Mono 12:53, 7 mar 2013 (CET)
Optymalizacja MUL by Draco
Błędne wyniki dla Y=0. -- 0xF 22:54, 20 wrz 2014 (CEST)
- Racja, bo ror. --KMK 14:49, 21 wrz 2014 (CEST)
- Dzięki. Faktycznie nie przemyślałem warunku brzegowego. Mono 14:11, 22 wrz 2014 (CEST)
Kategoria tryby graficzne
FNT, FWA (formatu bloku) i wiele innych to nie są tryby graficzne. -- 0xF 10:44, 21 cze 2016 (CEST)