Lorien
From Atariki
Wersja z dnia 09:36, 6 wrz 2006 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Aktualna wersja Mono (Dyskusja | wkład) (literatka) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{grafr|LORIEN logo v1.png}} | {{grafr|LORIEN logo v1.png}} | ||
- | Polska grupa komputerowa, która zajmowała się wyłącznie pisaniem komercyjnych gier na Atari XL/XE (podobnie jak [[Opacus Chiroptera]]). Ich dorobek rozpoczyna gra logiczna "Lorien's Tomb" (uderzająco podobnao do istniejącej już gry [[Cultivation]] z [[KE-Soft]], ale była kolorowa). Następnie stworzyli mroczną "Darkness Hour" oraz klimatycznego "Barahira". Mniej udana wydaje się być gra "Frank & Mark" choć pewnie ma swoich wielbicieli. Za to wyraźnie inspirowany [[Draconus]]em "Kernaw" był całkiem udaną produkcją, podobnie jak strzelanina "Streets", zaś inna labiryntówka - "Alchemia", okazała się pożegnalną produkcją tego zespołu. Po zakończeniu działalności na Atari Lorieni planowali zacząć tworzyć gry na Amidze, lecz póki co nie widać tego owoców. | + | Polska grupa komputerowa, która zajmowała się wyłącznie pisaniem komercyjnych gier na Atari XL/XE (podobnie jak [[Opacus Chiroptera]]). Ich dorobek rozpoczyna gra logiczna "Lorien's Tomb" (uderzająco podobna do istniejącej już gry [[Cultivation]] z [[KE-Soft]], ale była kolorowa). Następnie stworzyli mroczną "Darkness Hour" oraz klimatycznego "Barahira". Mniej udana wydaje się być gra "Frank & Mark" choć pewnie ma swoich wielbicieli. Za to wyraźnie inspirowany [[Draconus]]em "Kernaw" był całkiem udaną produkcją, podobnie jak strzelanina "Streets", zaś inna labiryntówka - "Alchemia", okazała się pożegnalną produkcją tego zespołu. Po zakończeniu działalności na Atari Lorieni planowali zacząć tworzyć gry na Amidze, lecz póki co nie widać tego owoców. |
Aktualna wersja
Polska grupa komputerowa, która zajmowała się wyłącznie pisaniem komercyjnych gier na Atari XL/XE (podobnie jak Opacus Chiroptera). Ich dorobek rozpoczyna gra logiczna "Lorien's Tomb" (uderzająco podobna do istniejącej już gry Cultivation z KE-Soft, ale była kolorowa). Następnie stworzyli mroczną "Darkness Hour" oraz klimatycznego "Barahira". Mniej udana wydaje się być gra "Frank & Mark" choć pewnie ma swoich wielbicieli. Za to wyraźnie inspirowany Draconusem "Kernaw" był całkiem udaną produkcją, podobnie jak strzelanina "Streets", zaś inna labiryntówka - "Alchemia", okazała się pożegnalną produkcją tego zespołu. Po zakończeniu działalności na Atari Lorieni planowali zacząć tworzyć gry na Amidze, lecz póki co nie widać tego owoców.
W skład LORIEN wchodzili:
- Artur Moryto
- Daniel Szymczuk
- Michał Luberda
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.