Bloody Coders

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 14:07, 27 lut 2017
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 14:17, 27 lut 2017
Dracon (Dyskusja | wkład)
(logo)
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
-Było to tajemnicze, ogólnopolskie stowarzyszenie tzw. ''lepszych'' [[koder|koderów]] atarowskich (jak to poetycko ujął kiedyś ś.p. [[Daxey]]). Miało charakter dość nieformalny. Należeli do niego ludzie starszego pokolenia (''proto-scena'' jakby to określił [[Pirx]]), związani z [[Atari 8-bit|8-bitowym Atari]], z grup: [[System Copy Software]], [[Our 5oft]], [[WaxSoft]] a także soliści tacy jak Gizmo Magic i kilku innych. Działalność ograniczała się do wymiany doświadczeń koderskich, wzajemnym wizytowaniu się (wyjazdy w różne zakątki Polski), łamaniu gierek i dorabianiu w nich swoich czołówek wraz z [[trainer]]ami (np. w gierce "[[Cavernia]]") oraz zarobkowym (a jakże!) pisaniu własnych gier (ciekawostka: wpisanie tajnego kodu na czołówce gry uruchamiało pozdrowienia i informacje dla innych członków '''BC''' - znajdziemy to m.in. w grach "[[Operation Blood]]", "[[Special Forces]]" i "[[Atomia]]"). Ciekawostka nr 2 to fakt, iż praktycznie jako pierwsi używali do pakowania danych w swych produkcjach amigowskiego pakera (popularny niegdyś na Amidze "[[Power Packer]]"), co zainspirowało później innych ludzi, np. [[Seban]]a.+{{grafr|BLOODY_CODERS_logo.png}}
 +Było to tajemnicze, ogólnopolskie stowarzyszenie tzw. ''lepszych'' [[koder|koderów]] atarowskich (jak to poetycko ujął kiedyś ś.p. [[Daxey]]). Miało charakter dość nieformalny. Należeli do niego ludzie starszego
 +pokolenia (''proto-scena'' jakby to określił [[Pirx]]), związani z [[Atari 8-bit|8-bitowym Atari]], z grup: [[System Copy Software]], [[Our 5oft]], [[WaxSoft]] a także soliści tacy jak Gizmo Magic i kilku innych. Działalność ograniczała się do wymiany doświadczeń koderskich, wzajemnym wizytowaniu się (wyjazdy w różne zakątki Polski), łamaniu gierek i dorabianiu w nich swoich czołówek wraz z [[trainer]]ami (np. w gierce "[[Cavernia]]") oraz zarobkowym (a jakże!) pisaniu własnych gier (ciekawostka: wpisanie tajnego kodu na czołówce gry uruchamiało pozdrowienia i informacje dla innych członków '''BC''' - znajdziemy to m.in. w grach "[[Operation Blood]]", "[[Special Forces]]" i "[[Atomia]]"). Ciekawostka nr 2 to fakt, iż praktycznie jako pierwsi używali do pakowania danych w swych produkcjach amigowskiego pakera (popularny niegdyś na Amidze "[[Power Packer]]"), co zainspirowało później innych ludzi, np. [[Seban]]a.
 + 
[[Kategoria:Grupy XL/XE]] [[Kategoria:Grupy XL/XE]]

Wersja z dnia 14:17, 27 lut 2017

Grafika:BLOODY_CODERS_logo.png

Było to tajemnicze, ogólnopolskie stowarzyszenie tzw. lepszych koderów atarowskich (jak to poetycko ujął kiedyś ś.p. Daxey). Miało charakter dość nieformalny. Należeli do niego ludzie starszego pokolenia (proto-scena jakby to określił Pirx), związani z 8-bitowym Atari, z grup: System Copy Software, Our 5oft, WaxSoft a także soliści tacy jak Gizmo Magic i kilku innych. Działalność ograniczała się do wymiany doświadczeń koderskich, wzajemnym wizytowaniu się (wyjazdy w różne zakątki Polski), łamaniu gierek i dorabianiu w nich swoich czołówek wraz z trainerami (np. w gierce "Cavernia") oraz zarobkowym (a jakże!) pisaniu własnych gier (ciekawostka: wpisanie tajnego kodu na czołówce gry uruchamiało pozdrowienia i informacje dla innych członków BC - znajdziemy to m.in. w grach "Operation Blood", "Special Forces" i "Atomia"). Ciekawostka nr 2 to fakt, iż praktycznie jako pierwsi używali do pakowania danych w swych produkcjach amigowskiego pakera (popularny niegdyś na Amidze "Power Packer"), co zainspirowało później innych ludzi, np. Sebana.

Personal tools