Design

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 07:15, 20 wrz 2005
Sikor (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 17:42, 20 wrz 2005
Dracon (Dyskusja | wkład)
(dopiski.... :P)
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
-'''Design''' - z ang. "zamysł, plan, projekt" - jest to planowany ogólny wygląd przyszłej pracy, na [[scena|scenie]] głównie układ poszczególnych efektów w [[demo|demie]] lub w [[intro|intrze]]. Jak wiele od tego elementu zależy możemy się przekonać w większych produkcjach, takich jak [[Bitter Reality]] czy [[Numen]], czy też w układzie "historyjki" i grafiki w [[Slide Show]], np. w produkcji [[Extract]].+'''Design''' - z ang. "zamysł, plan, projekt" - jest to planowany ogólny wygląd przyszłej pracy, na [[scena|scenie]] oznacza głównie układ poszczególnych efektów w [[demo|demie]] lub w [[intro|intrze]] (sposób ich łączenia, synchronizacji). Jak wiele od tego elementu zależy, możemy się przekonać w największych produkcjach, takich jak [[Bitter Reality]] czy [[Numen]], albo też w układzie "historyjki" i grafiki w demie typu [[Slide Show]] (np. w produkcji [[Extract]]). W porównaniu z produkcjami z innych scen (szczególnie C64 i Amigi) atarowskie demosy przez lata przeważnie nie obfitowały w doskonały, wysmakowany design. Na szczęście zmienia się to na plus.
 + 
 + 
 +Warto obejrzeć następujące producje demoscenowe, w których najmocniej położono nacisk na ''design'':
 +* "[[Cogito]]" autorstwa [[Greg|Grega]]
 +* "[[Forsaken Love]]" grupy [[New Generation]].
[[Kategoria:Glosariusz]] [[Kategoria:Glosariusz]]

Wersja z dnia 17:42, 20 wrz 2005

Design - z ang. "zamysł, plan, projekt" - jest to planowany ogólny wygląd przyszłej pracy, na scenie oznacza głównie układ poszczególnych efektów w demie lub w intrze (sposób ich łączenia, synchronizacji). Jak wiele od tego elementu zależy, możemy się przekonać w największych produkcjach, takich jak Bitter Reality czy Numen, albo też w układzie "historyjki" i grafiki w demie typu Slide Show (np. w produkcji Extract). W porównaniu z produkcjami z innych scen (szczególnie C64 i Amigi) atarowskie demosy przez lata przeważnie nie obfitowały w doskonały, wysmakowany design. Na szczęście zmienia się to na plus.


Warto obejrzeć następujące producje demoscenowe, w których najmocniej położono nacisk na design:

Personal tools