Dyskusja:Graphics 15

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 12:12, 21 maj 2006
Miker (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Aktualna wersja
Jellonek (Dyskusja | wkład)
(pytanie o zmiane)
Linia 4: Linia 4:
:Zgoda - przepiszę to tam, tylko nie wiem czy dzisiaj. (rzeczywiście - coś mi tam nie halo było, tylko nie wiedziałem co). W każdym razie denx za info. :) --[[Użytkownik:Miker|miker/bjb/ng]] 14:12, 21 maj 2006 (CEST) :Zgoda - przepiszę to tam, tylko nie wiem czy dzisiaj. (rzeczywiście - coś mi tam nie halo było, tylko nie wiedziałem co). W każdym razie denx za info. :) --[[Użytkownik:Miker|miker/bjb/ng]] 14:12, 21 maj 2006 (CEST)
 +
 +na poczatku "...Składa się ze 192 linii trybu ANTIC $0E." po czym kilka linijek nizej: "...Rozdzielczość pionowa: 192 linie, maksymalnie 239 linii". albo-albo. proponuje dodac na poczatku "Standardowo składa się", niżej zaś zmienić na "standardowo 192 linie, z możliwością zmiany do 239 przez edycje display list". jakieś przeciwwskazania? --[[Użytkownik:Jellonek|Jellonek]] 13:45, 22 kwi 2008 (CEST)

Aktualna wersja

Moim skromnym zdaniem stwierdzenie: Tryb ten jest najbardziej popularnym w grach, ze względu na wielkość piksela oraz ilość kolorów jest mylące, bowiem w grach stosuje się (w ogromnej większości) znakowy odpowiednik GFX #15 czyli tryb ten co jest wspomniany później w tym opisie... ;] --Dracon/TQA 13:52, 21 maj 2006 (CEST)

Zgoda - przepiszę to tam, tylko nie wiem czy dzisiaj. (rzeczywiście - coś mi tam nie halo było, tylko nie wiedziałem co). W każdym razie denx za info. :) --miker/bjb/ng 14:12, 21 maj 2006 (CEST)

na poczatku "...Składa się ze 192 linii trybu ANTIC $0E." po czym kilka linijek nizej: "...Rozdzielczość pionowa: 192 linie, maksymalnie 239 linii". albo-albo. proponuje dodac na poczatku "Standardowo składa się", niżej zaś zmienić na "standardowo 192 linie, z możliwością zmiany do 239 przez edycje display list". jakieś przeciwwskazania? --Jellonek 13:45, 22 kwi 2008 (CEST)

Personal tools