Qba

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 18:54, 25 cze 2006
Miker (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 19:03, 25 cze 2006
Miker (Dyskusja | wkład)
(może być?)
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
{{Infinity}}Jakub '''"Qba"''' Spodar, kolega [[Fox]]a ze szkolnej ławki. Aktywny na scenie w latach 1995-1996 jako [[grafik]] w grupie [[Infinity]]. Autor grafiki do dema [[Drunk Chessboard]] oraz m.in. takich prac jak: {{Infinity}}Jakub '''"Qba"''' Spodar, kolega [[Fox]]a ze szkolnej ławki. Aktywny na scenie w latach 1995-1996 jako [[grafik]] w grupie [[Infinity]]. Autor grafiki do dema [[Drunk Chessboard]] oraz m.in. takich prac jak:
-* [http://g2f.atari8.info/gallery/big/dog_atari_tebe.png Dog] (gfx compo Orneta 1995)+* Dog (gfx compo Orneta 1995)
-* [http://g2f.atari8.info/gallery/big/dalmatian.dog_atari_tebe.png Dalmatyńczyk] (gfx compo Orneta 1996)+* [[Media:dalmatian_dog.png|Dalmatyńczyk]] (gfx compo Orneta 1996)
-* [[Jaga]] (gfx compo Orneta 1996)+* [[Media:jaga_atari_qba.png|Jaga]] (gfx compo Orneta 1996)
Powyższe grafiki charakteryzują się wykorzystaniem kilku dodatkowych kolorów w trybie [[hires]], co jest dość rzadko spotykane na 8-bitowym Atari. '''Dalmatyńczyk''' oraz '''Jaga''' powstały przy pomocy programów [[Trzmiel]] oraz [[PowerGraph]]. Powyższe grafiki charakteryzują się wykorzystaniem kilku dodatkowych kolorów w trybie [[hires]], co jest dość rzadko spotykane na 8-bitowym Atari. '''Dalmatyńczyk''' oraz '''Jaga''' powstały przy pomocy programów [[Trzmiel]] oraz [[PowerGraph]].

Wersja z dnia 19:03, 25 cze 2006

Członkowie grupy Infinity
Sir Leo - Piguła - Ever - Kasjo - Fatman - Fox - Qba

Jakub "Qba" Spodar, kolega Foxa ze szkolnej ławki. Aktywny na scenie w latach 1995-1996 jako grafik w grupie Infinity. Autor grafiki do dema Drunk Chessboard oraz m.in. takich prac jak:
  • Dog (gfx compo Orneta 1995)
  • Dalmatyńczyk (gfx compo Orneta 1996)
  • Jaga (gfx compo Orneta 1996)

Powyższe grafiki charakteryzują się wykorzystaniem kilku dodatkowych kolorów w trybie hires, co jest dość rzadko spotykane na 8-bitowym Atari. Dalmatyńczyk oraz Jaga powstały przy pomocy programów Trzmiel oraz PowerGraph.


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools