Qba
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 20:48, 3 sty 2006 Miker (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Aktualna wersja Miker (Dyskusja | wkład) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | [[Grafik]] w grupie [[Infinity]]. Aktywny do roku 1996. Autor grafiki do dema [[Drunk Chessboard]] oraz m.in. takich prac jak: | + | {{Infinity}}Jakub 'Qba' Spodar, kolega [[Fox]]a ze szkolnej ławki. Aktywny na scenie w latach 1995-1996 jako [[grafik]] w grupie [[Infinity]]. Autor grafiki do dema [[Drunk Chessboard]] oraz m.in. takich prac jak: |
- | * [http://g2f.atari8.info/gallery/big/dalmatian.dog_atari_tebe.png Dalmatian Dog] | + | * [[Media:dog_atari.png|Dog]] ([[gfx]] [[compo]] [[QuaST 1995|Orneta 1995]]) |
- | * [http://g2f.atari8.info/gallery/big/dog_atari_tebe.png Dog] | + | * [[Media:dalmatian_dog.png|Dalmatyńczyk]] (gfx compo [[QuaST 1996|Orneta 1996]]) |
- | * [http://g2f.atari8.info/gallery/big/jaga_atari_qba.png Jaga] | + | * [[Media:jaga_atari_qba.png|Jaga]] (gfx compo Orneta 1996) |
- | Powyższe grafiki oryginalnie tworzone były w programie [[PowerGraph]] autorstwa [[Fox]]a i charakteryzują się korzystaniem z kilku dodatkowych kolorów w trybie [[hires]], co jest dość rzadko spotykane na 8-bitowym Atari. | + | Powyższe grafiki charakteryzują się wykorzystaniem kilku dodatkowych kolorów w trybie [[hires]], co jest dość rzadko spotykane na [[Atari 8-bit|8-bitowym]] Atari. '''Dalmatyńczyk''' oraz '''Jaga''' powstały przy pomocy programów [[Trzmiel]] oraz [[PowerGraph]]. |
{{Stub}} | {{Stub}} | ||
[[Kategoria: Ludzie]] | [[Kategoria: Ludzie]] |
Aktualna wersja
Jakub 'Qba' Spodar, kolega Foxa ze szkolnej ławki. Aktywny na scenie w latach 1995-1996 jako grafik w grupie Infinity. Autor grafiki do dema Drunk Chessboard oraz m.in. takich prac jak:- Dog (gfx compo Orneta 1995)
- Dalmatyńczyk (gfx compo Orneta 1996)
- Jaga (gfx compo Orneta 1996)
Powyższe grafiki charakteryzują się wykorzystaniem kilku dodatkowych kolorów w trybie hires, co jest dość rzadko spotykane na 8-bitowym Atari. Dalmatyńczyk oraz Jaga powstały przy pomocy programów Trzmiel oraz PowerGraph.
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.