Graphics 8
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 13:17, 18 cze 2016 Mono (Dyskusja | wkład) (kategoria tryby graficzne) ← Previous diff |
Wersja z dnia 10:49, 21 cze 2016 Mono (Dyskusja | wkład) (link do programu graph8) Next diff → |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
W tym trybie zachodzą dosyć złożone zależności pomiędzy grafiką bitmapy a grafiką [[PMG]] - patrz [[Tryby monochromatyczne ANTIC-a]]. | W tym trybie zachodzą dosyć złożone zależności pomiędzy grafiką bitmapy a grafiką [[PMG]] - patrz [[Tryby monochromatyczne ANTIC-a]]. | ||
+ | |||
+ | == Zobacz również == | ||
+ | [[Graph8]] | ||
{{stub}} | {{stub}} | ||
[[Kategoria:Programowanie Atari 8-bit]] | [[Kategoria:Programowanie Atari 8-bit]] | ||
[[Kategoria: Tryby graficzne]] | [[Kategoria: Tryby graficzne]] |
Wersja z dnia 10:49, 21 cze 2016
Ósmy tryb graficzny w numeracji Atari OS, zwany też Hires. Składa się ze 192 linii trybu ANTIC $0F.
- Kolory: 2 jasności tego samego koloru (tryb monochromatyczny)
- Proporcje piksela: 1x1
- Rozdzielczość pozioma: 320 pikseli, w zależności od szerokości ekranu (DMACTLS) także 256 lub 384.
- Rozdzielczość pionowa: 192 linie, maksymalnie 239 linii (co uzyskuje się modyfikując Display List)
Rejestry określające kolory:
W tym trybie zachodzą dosyć złożone zależności pomiędzy grafiką bitmapy a grafiką PMG - patrz Tryby monochromatyczne ANTIC-a.
Zobacz również
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.