Graphics 0
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 10:40, 21 cze 2016 Mono (Dyskusja | wkład) (link do programu SGE) ← Previous diff |
Wersja z dnia 07:21, 14 maj 2022 Mono (Dyskusja | wkład) (trzy tryby w linii) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Zerowy tryb w numeracji Atari OS ([[ANTIC Display List|ANTIC $02]]). Tryb tekstowy, 40x24 znaki. Komputer standardowo uruchamia się w tym właśnie trybie. Do ''Graphics 0'' może być [[logosowanie|zlogosowany]] [[Graphics 8|tryb 8]]. Proporcje piksela oraz rejestry kolorów identyczne jak w przypadku tego ostatniego. | Zerowy tryb w numeracji Atari OS ([[ANTIC Display List|ANTIC $02]]). Tryb tekstowy, 40x24 znaki. Komputer standardowo uruchamia się w tym właśnie trybie. Do ''Graphics 0'' może być [[logosowanie|zlogosowany]] [[Graphics 8|tryb 8]]. Proporcje piksela oraz rejestry kolorów identyczne jak w przypadku tego ostatniego. | ||
+ | |||
+ | == Ciekawostki == | ||
+ | W tym trybie przez przełączanie trybów GTIA można uzyskać [[Graphics 15#Trzeci tryb w linii|trzy tryby w linii]]. | ||
== Zobacz również == | == Zobacz również == |
Wersja z dnia 07:21, 14 maj 2022
Zerowy tryb w numeracji Atari OS (ANTIC $02). Tryb tekstowy, 40x24 znaki. Komputer standardowo uruchamia się w tym właśnie trybie. Do Graphics 0 może być zlogosowany tryb 8. Proporcje piksela oraz rejestry kolorów identyczne jak w przypadku tego ostatniego.
Ciekawostki
W tym trybie przez przełączanie trybów GTIA można uzyskać trzy tryby w linii.
Zobacz również
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.