Qba
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 18:25, 6 sty 2006 Jellonek (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 13:01, 25 mar 2006 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
* [http://g2f.atari8.info/gallery/big/jaga_atari_qba.png Jaga] (gfx compo Orneta 1996) | * [http://g2f.atari8.info/gallery/big/jaga_atari_qba.png Jaga] (gfx compo Orneta 1996) | ||
- | Powyższe grafiki charakteryzują się korzystaniem z kilku dodatkowych kolorów w trybie [[hires]], co jest dość rzadko spotykane na 8-bitowym Atari. '''Dalmatyńczyk''' oraz '''Jaga''' powstały przy pomocy programów [[Trzmiel]] oraz [[PowerGraph]]. | + | Powyższe grafiki charakteryzują się wykorzystaniem kilku dodatkowych kolorów w trybie [[hires]], co jest dość rzadko spotykane na 8-bitowym Atari. '''Dalmatyńczyk''' oraz '''Jaga''' powstały przy pomocy programów [[Trzmiel]] oraz [[PowerGraph]]. |
{{Stub}} | {{Stub}} | ||
[[Kategoria: Ludzie]] | [[Kategoria: Ludzie]] |
Wersja z dnia 13:01, 25 mar 2006
Jakub Spodar, kolega Foxa ze szkolnej ławki. Aktywny na scenie w latach 1995-1996 jako grafik w grupie Infinity. Autor grafiki do dema Drunk Chessboard oraz m.in. takich prac jak:- Dog (gfx compo Orneta 1995)
- Dalmatyńczyk (gfx compo Orneta 1996)
- Jaga (gfx compo Orneta 1996)
Powyższe grafiki charakteryzują się wykorzystaniem kilku dodatkowych kolorów w trybie hires, co jest dość rzadko spotykane na 8-bitowym Atari. Dalmatyńczyk oraz Jaga powstały przy pomocy programów Trzmiel oraz PowerGraph.
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.