Heaven
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 14:09, 7 kwi 2006 Vulgar (Dyskusja | wkład) (od przyjaciela dla przyjaciolki) ← Previous diff |
Wersja z dnia 15:47, 24 kwi 2006 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
Dokonania to m.in.: | Dokonania to m.in.: | ||
- | * kilka [[Intro|intr]] do [[ABBUC Magazine]] | + | * kilka [[Intro|intr]] do [[Abbuc Magazine]] |
- | * [[Really Unreal]] - intro wystawione na [[Rush Hours]] | + | * [[Really Unreal]] - [[intro]] wystawione na [[Rush Hours]] |
- | * [[Numen]] | + | * [[Numen]] (pomoc przy projektowaniu dema, procedury pomocnicze) |
Obecnie pracuje nad grami ''[[Boinxx]]'' i ''[[4-PAC]]'' (dla Atari XL/XE). | Obecnie pracuje nad grami ''[[Boinxx]]'' i ''[[4-PAC]]'' (dla Atari XL/XE). |
Wersja z dnia 15:47, 24 kwi 2006
Heaven - Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek ABBUC oraz grup Overlords, a obecnie Taquart. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu dem i gier na 8-bitowe modele firmy Atari. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego HIP) oraz na konsoli PSX (intro), nie wspominając o konsolce GameBoy Advance.
Dokonania to m.in.:
- kilka intr do Abbuc Magazine
- Really Unreal - intro wystawione na Rush Hours
- Numen (pomoc przy projektowaniu dema, procedury pomocnicze)
Obecnie pracuje nad grami Boinxx i 4-PAC (dla Atari XL/XE).
Odnośniki zewnętrzne
- Strona domowa Heaven'a
- Wywiad z magazynu Energy
- Wątek projektu 4PAC na AtariAge
- Wątek projektu Boinxx na AtariAge
- Blog poświęcony grze Boinxx
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.