Graphics 12
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 19:47, 30 sie 2006 Miker (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 21:21, 30 sie 2006 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | Tryb tekstowy ([[ANTIC Display List|ANTIC $04]]), z rozdzielczości znakowej podobny do [[Graphics 0|trybu 0]], jednak o proporcjach piksela 2x1 (jak w [[Graphics 15]]). Najczęściej spotykany w grach, z uwagi na niewielką pamięciożerność oraz piąty kolor (inwers). Do tego trybu często [[logosowanie|logosowany]] jest tryb 15. Na bazie trybu 12 powstał także specjalny tryb 4+ używany m.in. przez programistów firmy [[L.K. Avalon]]. | + | Tryb tekstowy ([[ANTIC Display List|ANTIC $04]]), z rozdzielczości znakowej podobny do [[Graphics 0|trybu 0]], jednak o proporcjach piksela 2x1 (jak w [[Graphics 15]]). Najczęściej spotykany w grach, z uwagi na niewielką pamięciożerność oraz piąty kolor (inwers). Do tego trybu często [[logosowanie|logosowany]] jest tryb 15. Na bazie trybu 12 powstał także specjalny (programowy) tryb 4+ używany m.in. przez programistów firmy [[L.K. Avalon]]. |
{{stub}} | {{stub}} | ||
[[Kategoria: Programowanie Atari 8-bit]] | [[Kategoria: Programowanie Atari 8-bit]] |
Wersja z dnia 21:21, 30 sie 2006
Tryb tekstowy (ANTIC $04), z rozdzielczości znakowej podobny do trybu 0, jednak o proporcjach piksela 2x1 (jak w Graphics 15). Najczęściej spotykany w grach, z uwagi na niewielką pamięciożerność oraz piąty kolor (inwers). Do tego trybu często logosowany jest tryb 15. Na bazie trybu 12 powstał także specjalny (programowy) tryb 4+ używany m.in. przez programistów firmy L.K. Avalon.
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.