Heartlight

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 19:09, 7 paź 2006
Miker (Dyskusja | wkład)
(Zobacz też)
← Previous diff
Aktualna wersja
Miker (Dyskusja | wkład)

Linia 1: Linia 1:
-{{grafr|Heartlight.png}}+{{grafr|Heartlight.png}}Gra zręcznościowa inspirowana [[Boulder Dash]]em, autorstwa [[Janusz Pelc|Janusza Pelca]]. Listing gry został wydrukowany w pierwszym ([http://tajemnice.atari8.info/1_91/1_91.html maj 1991]) numerze [[Tajemnice Atari|Tajemnic Atari]]. W [http://tajemnice.atari8.info/2_91/2_91.html drugim numerze tegoż pisma] opublikowano dodatkowe plansze oraz narzędzie do przekształcenia gry na plik [[COM]] oraz [[BOOT (format pliku)|BOOT]].
- +
-[[Heartlight]] to gra zręcznościowa inspirowana [[Boulder Dash]]em, autorstwa [[Janusz Pelc|Janusza Pelca]]. Listing gry został wydrukowany w pierwszym ([http://tajemnice.atari8.info/1_91/1_91.html maj 1991]) numerze [[Tajemnice Atari|Tajemnic Atari]]. W [http://tajemnice.atari8.info/2_91/2_91.html drugim numerze tegoż pisma] opublikowano dodatkowe plansze oraz narzędzie do przekształcenia gry na plik [[COM]] oraz [[BOOT (format pliku)|BOOT]].+
Pelc po przejściu do firmy X-Land napisał też wersję tej gry na PC. Pelc po przejściu do firmy X-Land napisał też wersję tej gry na PC.
Linia 16: Linia 14:
== Odnośniki zewnętrzne== == Odnośniki zewnętrzne==
-*[http://www.atarimania.com/detail_soft.php?MENU=8&VERSION_ID=2417 Heartlight] w [[Atarimania|Atarimanii]]+*[http://www.atarimania.com/detail_soft.php?MENU=8&VERSION_ID=2417 Heartlight]
{{stub}} {{stub}}

Aktualna wersja

Grafika:Heartlight.png

Gra zręcznościowa inspirowana Boulder Dashem, autorstwa Janusza Pelca. Listing gry został wydrukowany w pierwszym (maj 1991) numerze Tajemnic Atari. W drugim numerze tegoż pisma opublikowano dodatkowe plansze oraz narzędzie do przekształcenia gry na plik COM oraz BOOT.

Pelc po przejściu do firmy X-Land napisał też wersję tej gry na PC.

Różnice względem Boulder Dasha:

  • plansze są wielkości 1 ekranu;
  • brak ograniczenia czasowego;
  • brak przeszkadzajek;
  • na planszy można znaleźć bomby, które wysadzają sąsiednie elementy;
  • czasem trzeba sterować kilkoma kopiami bohatera jednocześnie (patrz obrazek).

Zobacz też

Odnośniki zewnętrzne


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools