Qba

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 19:14, 25 cze 2006
Miker (Dyskusja | wkład)
(dodany jeszcze jeden psiak)
← Previous diff
Aktualna wersja
Miker (Dyskusja | wkład)

Linia 1: Linia 1:
-{{Infinity}}Jakub '''"Qba"''' Spodar, kolega [[Fox]]a ze szkolnej ławki. Aktywny na scenie w latach 1995-1996 jako [[grafik]] w grupie [[Infinity]]. Autor grafiki do dema [[Drunk Chessboard]] oraz m.in. takich prac jak:+{{Infinity}}Jakub 'Qba' Spodar, kolega [[Fox]]a ze szkolnej ławki. Aktywny na scenie w latach 1995-1996 jako [[grafik]] w grupie [[Infinity]]. Autor grafiki do dema [[Drunk Chessboard]] oraz m.in. takich prac jak:
-* [[Media:dog_atari.png|Dog]] (gfx compo Orneta 1995)+* [[Media:dog_atari.png|Dog]] ([[gfx]] [[compo]] [[QuaST 1995|Orneta 1995]])
-* [[Media:dalmatian_dog.png|Dalmatyńczyk]] (gfx compo Orneta 1996)+* [[Media:dalmatian_dog.png|Dalmatyńczyk]] (gfx compo [[QuaST 1996|Orneta 1996]])
* [[Media:jaga_atari_qba.png|Jaga]] (gfx compo Orneta 1996) * [[Media:jaga_atari_qba.png|Jaga]] (gfx compo Orneta 1996)
-Powyższe grafiki charakteryzują się wykorzystaniem kilku dodatkowych kolorów w trybie [[hires]], co jest dość rzadko spotykane na 8-bitowym Atari. '''Dalmatyńczyk''' oraz '''Jaga''' powstały przy pomocy programów [[Trzmiel]] oraz [[PowerGraph]].+Powyższe grafiki charakteryzują się wykorzystaniem kilku dodatkowych kolorów w trybie [[hires]], co jest dość rzadko spotykane na [[Atari 8-bit|8-bitowym]] Atari. '''Dalmatyńczyk''' oraz '''Jaga''' powstały przy pomocy programów [[Trzmiel]] oraz [[PowerGraph]].
{{Stub}} {{Stub}}
[[Kategoria: Ludzie]] [[Kategoria: Ludzie]]

Aktualna wersja

Członkowie grupy Infinity
Sir Leo - Piguła - Ever - Kasjo - Fatman - Fox - Qba

Jakub 'Qba' Spodar, kolega Foxa ze szkolnej ławki. Aktywny na scenie w latach 1995-1996 jako grafik w grupie Infinity. Autor grafiki do dema Drunk Chessboard oraz m.in. takich prac jak:

Powyższe grafiki charakteryzują się wykorzystaniem kilku dodatkowych kolorów w trybie hires, co jest dość rzadko spotykane na 8-bitowym Atari. Dalmatyńczyk oraz Jaga powstały przy pomocy programów Trzmiel oraz PowerGraph.


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools