Qba
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 15:13, 6 sty 2006 0xF (Dyskusja | wkład) (wciągnięty przeze mnie na scenę, ale długo nie pobył :)) ← Previous diff |
Wersja z dnia 18:25, 6 sty 2006 Jellonek (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | Jakub Spodar, kolega [[Fox|Foxa]] ze szkolnej ławki. Aktywny na scenie w latach 1995-1996 jako [[grafik]] w grupie [[Infinity]]. Autor grafiki do dema [[Drunk Chessboard]] oraz m.in. takich prac jak: | + | {{Infinity}}Jakub Spodar, kolega [[Fox]]a ze szkolnej ławki. Aktywny na scenie w latach 1995-1996 jako [[grafik]] w grupie [[Infinity]]. Autor grafiki do dema [[Drunk Chessboard]] oraz m.in. takich prac jak: |
* [http://g2f.atari8.info/gallery/big/dog_atari_tebe.png Dog] (gfx compo Orneta 1995) | * [http://g2f.atari8.info/gallery/big/dog_atari_tebe.png Dog] (gfx compo Orneta 1995) |
Wersja z dnia 18:25, 6 sty 2006
Jakub Spodar, kolega Foxa ze szkolnej ławki. Aktywny na scenie w latach 1995-1996 jako grafik w grupie Infinity. Autor grafiki do dema Drunk Chessboard oraz m.in. takich prac jak:- Dog (gfx compo Orneta 1995)
- Dalmatyńczyk (gfx compo Orneta 1996)
- Jaga (gfx compo Orneta 1996)
Powyższe grafiki charakteryzują się korzystaniem z kilku dodatkowych kolorów w trybie hires, co jest dość rzadko spotykane na 8-bitowym Atari. Dalmatyńczyk oraz Jaga powstały przy pomocy programów Trzmiel oraz PowerGraph.
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.