Heaven
From Atariki
Wersja z dnia 12:49, 21 lis 2018 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 08:33, 22 lis 2018 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 20: | Linia 20: | ||
* [[Numen]] (pomoc przy projektowaniu dema, procedury pomocnicze) | * [[Numen]] (pomoc przy projektowaniu dema, procedury pomocnicze) | ||
- | Pracował nad grami ''[[Boinxx]]'' i ''[[4-PAC]]'' (dla Atari XL/XE). W 2006 r. zaangażowany był w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który było najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena (niestety projekt nie został ukończony i wydany). W ostatnich latach dołączył do multiplatformowej grupy DESiRE, gdzie koduje produkcje na kilka platform, w tym 8-bitowe Atari z kartą [[VBXE]]. | + | Pracował nad grami ''[[Boinxx]]'' i ''[[4-PAC]]'' (dla Atari XL/XE). W 2006 r. zaangażowany był w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który było najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena (niestety projekt nie został ukończony i wydany). W ostatnich latach dołączył do multiplatformowej grupy DESiRE, gdzie koduje produkcje na kilka sprzętów, od konsolki Atari [[2600]] po 8-bitowe Atari z kartą [[VBXE]]. |
Wersja z dnia 08:33, 22 lis 2018
Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek ABBUC oraz grup Overlords, a obecnie Taquart. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu dem i gier na 8-bitowe modele firmy Atari. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego HIP) oraz na konsoli PSX (intro), nie wspominając o konsolce GameBoy Advance
Dokonania to m.in.:
- 4096 Dentro
- 8k-Detro
- Big Scroller
- Carpe Demo
- Elf
- Fish
- HIP 16K-tro
- Overlords Intro
- Parallax Demo
- Turrican (obrazek)
- Vulcano
- Whirlwind!
- kilka intr do Abbuc Magazin
- Really Unreal - intro wystawione na party Rush Hours
- Numen (pomoc przy projektowaniu dema, procedury pomocnicze)
Pracował nad grami Boinxx i 4-PAC (dla Atari XL/XE). W 2006 r. zaangażowany był w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który było najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena (niestety projekt nie został ukończony i wydany). W ostatnich latach dołączył do multiplatformowej grupy DESiRE, gdzie koduje produkcje na kilka sprzętów, od konsolki Atari 2600 po 8-bitowe Atari z kartą VBXE.