Fox
From Atariki
Wersja z dnia 07:16, 8 wrz 2005 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 07:51, 8 wrz 2005 0xF (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{grafr|FOX_2002.jpg}} | {{grafr|FOX_2002.jpg}} | ||
{{Taquart-Ludzie}} | {{Taquart-Ludzie}} | ||
- | Piotr ''' 'Fox' ''' Fusik, znany również jako '''0xF'''. Mózg jakich mało. Zaczynał na scenie około 1994-95 w grupie [[Infinity]], w tych czasach oczarował wszystkich intrem [[Drunk Chessboard]]. Następnie, w 1997 przeszedł do grupy [[Taquart]], gdzie pisał zarówno użytki (np. paker [[FlashPack]], własny program do logosowania grafiki [[Hires|hires]] tudzież drugi, po [[GED]], program do wyciskania siódmych potów z ANTIC-a, bez trybu [[Interlace|interlace]] czyli [[PowerGraph]] albo [[ProCopy|Professional Copy]] - pierwszy tak zaawansowany i wygodny kopier plikowy z niezwykłym (jak na sprzęt 8-bitowy) programem instalacyjnym) jak i dema. Pomysłodawca trybu graficznego [[TIP]]. Uwieńczeniem jego koderskiej pracy było demo [[Numen]], w którym miał największy wkład (szczególnie autorski świat 3D, do planowej gry [[Vector]], czy 1-ramkowe (!) wypełniane wektory). | + | Piotr ''' 'Fox' ''' Fusik, znany również jako '''0xF'''. Mózg jakich mało. |
- | Stworzył także używany chętnie na scenie cross-asembler - [[X-ASM|X-Assembler]] - nowoczesny pecetowy następca atarowskiego [[Quick Assembler|Quick-Assemblera]]. | + | |
- | Warto odnotować jeszcze jego najnowszą i ostatnią produkcję na Atari - grę [[Mahna Małysz]]. :)) | + | |
- | + | ||
- | Obecnie zaangażowany w projekt [[Atari800]]. | + | |
- | + | ||
+ | Zaczynał na scenie w 1995 roku w grupie [[Infinity]], w tych czasach oczarował wszystkich intrem [[Drunk Chessboard]]. Następnie, w 1997 przeszedł do grupy [[Taquart]], gdzie pisał zarówno użytki (m.in. paker [[FlashPack]], własny program do logosowania grafiki [[GR8 Logoser]] tudzież drugi, po [[GED]], program do wyciskania siódmych potów z [[ANTIC]]-a bez użycia trybu [[Interlace|interlace]] czyli [[PowerGraph]] albo [[Professional Copy]] - pierwszy tak zaawansowany i wygodny kopier plikowy z niezwykłym (jak na sprzęt 8-bitowy) programem instalacyjnym) jak i dema ([[IO4 Invitro]], [[Ultra]]). Pomysłodawca trybów graficznych [[TIP]] i [[9PlusPlus|9++]]. Uwieńczeniem jego koderskiej pracy było demo [[Numen]], w którym miał największy wkład (szczególnie autorski świat 3D do planowanej gry [[Vector]], czy 1-ramkowe (!) wypełniane wektory w rozdzielczości 160x240). | ||
+ | Stworzył także używany chętnie na scenie cross-asembler - [[xasm]] - nowoczesnego pecetowego następcę atarowskiego [[Quick Assembler|Quick Assemblera]]. | ||
+ | Warto odnotować jeszcze jego najnowszą i ostatnią produkcję na Atari - grę [[Mahna-Małysz]]. :)) | ||
+ | Członek grup [[Odsiecz Sobieskiego]] i [[PMWD]]. | ||
+ | Obecnie zaangażowany w projekt [[Atari800]]. | ||
{{stub}} | {{stub}} | ||
[[Kategoria:Ludzie]] | [[Kategoria:Ludzie]] |
Wersja z dnia 07:51, 8 wrz 2005
Piotr 'Fox' Fusik, znany również jako 0xF. Mózg jakich mało.
Zaczynał na scenie w 1995 roku w grupie Infinity, w tych czasach oczarował wszystkich intrem Drunk Chessboard. Następnie, w 1997 przeszedł do grupy Taquart, gdzie pisał zarówno użytki (m.in. paker FlashPack, własny program do logosowania grafiki GR8 Logoser tudzież drugi, po GED, program do wyciskania siódmych potów z ANTIC-a bez użycia trybu interlace czyli PowerGraph albo Professional Copy - pierwszy tak zaawansowany i wygodny kopier plikowy z niezwykłym (jak na sprzęt 8-bitowy) programem instalacyjnym) jak i dema (IO4 Invitro, Ultra). Pomysłodawca trybów graficznych TIP i 9++. Uwieńczeniem jego koderskiej pracy było demo Numen, w którym miał największy wkład (szczególnie autorski świat 3D do planowanej gry Vector, czy 1-ramkowe (!) wypełniane wektory w rozdzielczości 160x240). Stworzył także używany chętnie na scenie cross-asembler - xasm - nowoczesnego pecetowego następcę atarowskiego Quick Assemblera. Warto odnotować jeszcze jego najnowszą i ostatnią produkcję na Atari - grę Mahna-Małysz. :))
Członek grup Odsiecz Sobieskiego i PMWD.
Obecnie zaangażowany w projekt Atari800.
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.