Overmind
From Atariki
Wersja z dnia 15:30, 30 wrz 2005 Dracon (Dyskusja | wkład) (eliminacja literówek, itp.) ← Previous diff |
Wersja z dnia 15:31, 30 wrz 2005 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 16: | Linia 16: | ||
*Code: [[Seban]], [[Rzóg]], [[TLB]], [[SoTe]] | *Code: [[Seban]], [[Rzóg]], [[TLB]], [[SoTe]] | ||
*Msx: [[Miker]], [[X-Ray]], [[Samurai]] | *Msx: [[Miker]], [[X-Ray]], [[Samurai]] | ||
- | *Gfx: [[P.W.]], [[Dracon]] | + | *Gfx: [[P.W.]], [[SoTe]], [[Dracon]] |
{{pouet|9748|gif}} | {{pouet|9748|gif}} | ||
[[Kategoria:Dema XL/XE]] | [[Kategoria:Dema XL/XE]] |
Wersja z dnia 15:31, 30 wrz 2005
Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K.
Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności Sebana i Rzóga. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po Shadows Party 1994.
Na miesiąc przed party QuaST 1995, członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu Sebana. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny design tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania Sebana w wyniku kulinarnych eksperymentów Rzóga, z niewielką pomocą Mikera, moduł Defloration autorstwa EMAX/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.
Uczestnicy QuaST 1995 niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadziesiąt godzin non-stop linkowali (składali) swoje demo, ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedkończonego dama Slight zajęli pierwsze miejsce na QuaST 1995. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak tak trwały uraz u członków grupy, że finalne demo pojawiło się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze.
To demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć.
Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!).
Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca).