Heaven

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 21:33, 15 lip 2006
Daniel Koźmiński (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 10:01, 13 lis 2006
Dracon (Dyskusja | wkład)
(D I A B L O)
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
{{grafr|Heaven.jpg}} {{grafr|Heaven.jpg}}
-Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek [[ABBUC]] oraz [[Grupy|grup]] [[Overlords]], a obecnie [[Taquart]]. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu [[Demo|dem]] i gier na 8-bitowe modele firmy [[Atari]]. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego [[HIP]]) oraz na konsoli PSX ([[intro]]), nie wspominając o konsolce [http://pl.wikipedia.org/wiki/Game_Boy#Game_Boy_Advance GameBoy Advance.]+Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek [[ABBUC]] oraz [[Grupy|grup]] [[Overlords]], a obecnie [[Taquart]]. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu [[Demo|dem]] i gier na 8-bitowe modele firmy [[Atari]]. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego [[HIP]]) oraz na konsoli PSX ([[intro]]), nie wspominając o konsolce [http://pl.wikipedia.org/wiki/Game_Boy#Game_Boy_Advance GameBoy Advance]
Dokonania to m.in.: Dokonania to m.in.:
 +
 +* 4096 Dentro
 +* 8k-Detro
 +* Big Scroller
 +* Carpe Demo
 +* Elf
 +* Fish
 +* HIP 16K-tro
 +* Overlords Intro
 +* Parallax Demo
 +* Turrican (obrazek)
 +* Vulcano
 +* Whirlwind!
* kilka [[Intro|intr]] do [[Abbuc Magazin]] * kilka [[Intro|intr]] do [[Abbuc Magazin]]
* [[Really Unreal]] - intro wystawione na party [[Rush Hours]] * [[Really Unreal]] - intro wystawione na party [[Rush Hours]]
* [[Numen]] (pomoc przy projektowaniu dema, procedury pomocnicze) * [[Numen]] (pomoc przy projektowaniu dema, procedury pomocnicze)
-Obecnie pracuje nad grami ''[[Boinxx]]'' i ''[[4-PAC]]'' (dla Atari XL/XE).+Pracował nad grami ''[[Boinxx]]'' i ''[[4-PAC]]'' (dla Atari XL/XE). Obecnie (2006 r.) zaangażowany jest w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który jest najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena.
Linia 18: Linia 31:
* [http://www.atariage.com/forums/viewtopic.php?t=60515 Wątek projektu Boinxx] na AtariAge * [http://www.atariage.com/forums/viewtopic.php?t=60515 Wątek projektu Boinxx] na AtariAge
* [http://boinxx.blogspot.com/ Blog poświęcony grze Boinxx] * [http://boinxx.blogspot.com/ Blog poświęcony grze Boinxx]
 +* [http://www.atariage.com/forums/index.php?showtopic=88809&st=625 najnowsze wieści odnośnie tworzenia atarowskiego Diablo]
-{{stub}} 
[[Kategoria:Ludzie]] [[Kategoria:Ludzie]]
[[Kategoria:Członkowie grupy Taquart]] [[Kategoria:Członkowie grupy Taquart]]

Wersja z dnia 10:01, 13 lis 2006

Grafika:Heaven.jpg

Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek ABBUC oraz grup Overlords, a obecnie Taquart. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu dem i gier na 8-bitowe modele firmy Atari. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego HIP) oraz na konsoli PSX (intro), nie wspominając o konsolce GameBoy Advance


Dokonania to m.in.:

  • 4096 Dentro
  • 8k-Detro
  • Big Scroller
  • Carpe Demo
  • Elf
  • Fish
  • HIP 16K-tro
  • Overlords Intro
  • Parallax Demo
  • Turrican (obrazek)
  • Vulcano
  • Whirlwind!
  • kilka intr do Abbuc Magazin
  • Really Unreal - intro wystawione na party Rush Hours
  • Numen (pomoc przy projektowaniu dema, procedury pomocnicze)

Pracował nad grami Boinxx i 4-PAC (dla Atari XL/XE). Obecnie (2006 r.) zaangażowany jest w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który jest najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena.


Odnośniki zewnętrzne

Personal tools