Heaven
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 21:33, 15 lip 2006 Daniel Koźmiński (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 10:01, 13 lis 2006 Dracon (Dyskusja | wkład) (D I A B L O) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{grafr|Heaven.jpg}} | {{grafr|Heaven.jpg}} | ||
- | Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek [[ABBUC]] oraz [[Grupy|grup]] [[Overlords]], a obecnie [[Taquart]]. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu [[Demo|dem]] i gier na 8-bitowe modele firmy [[Atari]]. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego [[HIP]]) oraz na konsoli PSX ([[intro]]), nie wspominając o konsolce [http://pl.wikipedia.org/wiki/Game_Boy#Game_Boy_Advance GameBoy Advance.] | + | Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek [[ABBUC]] oraz [[Grupy|grup]] [[Overlords]], a obecnie [[Taquart]]. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu [[Demo|dem]] i gier na 8-bitowe modele firmy [[Atari]]. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego [[HIP]]) oraz na konsoli PSX ([[intro]]), nie wspominając o konsolce [http://pl.wikipedia.org/wiki/Game_Boy#Game_Boy_Advance GameBoy Advance] |
Dokonania to m.in.: | Dokonania to m.in.: | ||
+ | |||
+ | * 4096 Dentro | ||
+ | * 8k-Detro | ||
+ | * Big Scroller | ||
+ | * Carpe Demo | ||
+ | * Elf | ||
+ | * Fish | ||
+ | * HIP 16K-tro | ||
+ | * Overlords Intro | ||
+ | * Parallax Demo | ||
+ | * Turrican (obrazek) | ||
+ | * Vulcano | ||
+ | * Whirlwind! | ||
* kilka [[Intro|intr]] do [[Abbuc Magazin]] | * kilka [[Intro|intr]] do [[Abbuc Magazin]] | ||
* [[Really Unreal]] - intro wystawione na party [[Rush Hours]] | * [[Really Unreal]] - intro wystawione na party [[Rush Hours]] | ||
* [[Numen]] (pomoc przy projektowaniu dema, procedury pomocnicze) | * [[Numen]] (pomoc przy projektowaniu dema, procedury pomocnicze) | ||
- | Obecnie pracuje nad grami ''[[Boinxx]]'' i ''[[4-PAC]]'' (dla Atari XL/XE). | + | Pracował nad grami ''[[Boinxx]]'' i ''[[4-PAC]]'' (dla Atari XL/XE). Obecnie (2006 r.) zaangażowany jest w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który jest najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena. |
Linia 18: | Linia 31: | ||
* [http://www.atariage.com/forums/viewtopic.php?t=60515 Wątek projektu Boinxx] na AtariAge | * [http://www.atariage.com/forums/viewtopic.php?t=60515 Wątek projektu Boinxx] na AtariAge | ||
* [http://boinxx.blogspot.com/ Blog poświęcony grze Boinxx] | * [http://boinxx.blogspot.com/ Blog poświęcony grze Boinxx] | ||
+ | * [http://www.atariage.com/forums/index.php?showtopic=88809&st=625 najnowsze wieści odnośnie tworzenia atarowskiego Diablo] | ||
- | {{stub}} | ||
[[Kategoria:Ludzie]] | [[Kategoria:Ludzie]] | ||
[[Kategoria:Członkowie grupy Taquart]] | [[Kategoria:Członkowie grupy Taquart]] |
Wersja z dnia 10:01, 13 lis 2006
Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek ABBUC oraz grup Overlords, a obecnie Taquart. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu dem i gier na 8-bitowe modele firmy Atari. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego HIP) oraz na konsoli PSX (intro), nie wspominając o konsolce GameBoy Advance
Dokonania to m.in.:
- 4096 Dentro
- 8k-Detro
- Big Scroller
- Carpe Demo
- Elf
- Fish
- HIP 16K-tro
- Overlords Intro
- Parallax Demo
- Turrican (obrazek)
- Vulcano
- Whirlwind!
- kilka intr do Abbuc Magazin
- Really Unreal - intro wystawione na party Rush Hours
- Numen (pomoc przy projektowaniu dema, procedury pomocnicze)
Pracował nad grami Boinxx i 4-PAC (dla Atari XL/XE). Obecnie (2006 r.) zaangażowany jest w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który jest najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena.
Odnośniki zewnętrzne
- Strona domowa Heaven'a
- Wywiad z magazynu Energy
- polska wersja w/w wywiadu (opublikowana w "ENERGY #2")
- Wątek projektu 4PAC na AtariAge
- Wątek projektu Boinxx na AtariAge
- Blog poświęcony grze Boinxx
- najnowsze wieści odnośnie tworzenia atarowskiego Diablo