Heaven

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 08:57, 18 gru 2018
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 08:40, 2 sty 2019
Dracon (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 20: Linia 20:
* [[Numen]] (pomoc przy projektowaniu dema, procedury pomocnicze) * [[Numen]] (pomoc przy projektowaniu dema, procedury pomocnicze)
-Pracował nad grami ''[[Boinxx]]'' i ''[[4-PAC]]'' (dla Atari XL/XE). W 2006 r. zaangażowany był w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który było najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena (niestety projekt nie został ukończony i wydany). W ostatnich latach dołączył do multiplatformowej grupy [[DESiRE]], gdzie koduje produkcje na kilka sprzętów, od konsolki Atari [[2600]] po 8-bitowe Atari z kartą [[VBXE]].+Pracował nad grami ''[[Boinxx]]'' i ''[[4-PAC]]'' (dla Atari XL/XE). W 2006 r. zaangażowany był w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który było najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena (niestety projekt nie został ukończony i wydany). W ostatnich latach dołączył do multiplatformowej grupy [[DESiRE]], gdzie koduje produkcje na kilka sprzętów, od konsolki Atari [[2600]] po 8-bitowe Atari z kartą [[VBXE]]. Jednym z jego nowszych dzieł jest seria dem (do tej pory wydano 3 części) [[Arsantica]] na Atari XL/XE.

Wersja z dnia 08:40, 2 sty 2019

Grafika:Heaven.jpg

Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek ABBUC oraz grup Overlords, a obecnie Taquart. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu dem i gier na 8-bitowe modele firmy Atari. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego HIP) oraz na konsoli PSX (intro), nie wspominając o konsolce GameBoy Advance

Dokonania to m.in.:

  • 4096 Dentro
  • 8k-Detro
  • Big Scroller
  • Carpe Demo
  • Elf
  • Fish
  • HIP 16K-tro
  • Overlords Intro
  • Parallax Demo
  • Turrican (obrazek)
  • Vulcano
  • Whirlwind!
  • kilka intr do Abbuc Magazin
  • Really Unreal - intro wystawione na party Rush Hours
  • Numen (pomoc przy projektowaniu dema, procedury pomocnicze)

Pracował nad grami Boinxx i 4-PAC (dla Atari XL/XE). W 2006 r. zaangażowany był w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który było najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena (niestety projekt nie został ukończony i wydany). W ostatnich latach dołączył do multiplatformowej grupy DESiRE, gdzie koduje produkcje na kilka sprzętów, od konsolki Atari 2600 po 8-bitowe Atari z kartą VBXE. Jednym z jego nowszych dzieł jest seria dem (do tej pory wydano 3 części) Arsantica na Atari XL/XE.


Odnośniki zewnętrzne

Personal tools