Overmind

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 15:31, 30 wrz 2005
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 11:39, 2 paź 2005
Dracon (Dyskusja | wkład)
(znów elimacja literówek!!!)
Next diff →
Linia 4: Linia 4:
-Na miesiąc przed party [[QuaST 1995]], członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu [[Seban|Sebana]]. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny [[design]] tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania [[Seban|Sebana]] w wyniku kulinarnych eksperymentów [[Rzóg|Rzóga]], z niewielką pomocą [[Miker|Mikera]], moduł [[Defloration]] autorstwa [[EMAX]]/[[TRSI]] oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.+Na miesiąc przed party [[QuaST 1995]], członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu [[Seban|Sebana]]. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny [[design]] tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania [[Seban|Sebana]] w wyniku kulinarnych eksperymentów [[Rzóg|Rzóga]], z niewielką pomocą [[Miker|Mikera]], moduł [[Defloration]] autorstwa EMAX-a/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?!". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.
-Uczestnicy [[QuaST 1995]] niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadziesiąt godzin non-stop linkowali (składali) swoje [[demo]], ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedkończonego dama [[Slight]] zajęli pierwsze miejsce na [[QuaST 1995]]. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak tak trwały uraz u członków grupy, że finalne demo pojawiło się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze. +Uczestnicy [[QuaST 1995]] niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadziesiąt godzin non-stop składali swoje [[demo]], ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedokończonego dema Slight-ci zajęli pierwsze miejsce w demo-compo na [[QuaST 1995]]. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak tak trwały uraz u członków grupy, że finalna wersja dema pojawiła się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze.
Linia 14: Linia 14:
Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca). Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca).
-*Code: [[Seban]], [[Rzóg]], [[TLB]], [[SoTe]]+*kod: [[Seban]], [[Rzóg]], [[TLB]], [[SoTe]]
-*Msx: [[Miker]], [[X-Ray]], [[Samurai]]+*muzyka: [[Miker]], [[X-Ray]], [[Samurai]]
-*Gfx: [[P.W.]], [[SoTe]], [[Dracon]]+*grafika: [[P.W.]], [[SoTe]], [[Dracon]]
{{pouet|9748|gif}} {{pouet|9748|gif}}
[[Kategoria:Dema XL/XE]] [[Kategoria:Dema XL/XE]]

Wersja z dnia 11:39, 2 paź 2005

Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K.

Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności Sebana i Rzóga. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po Shadows Party 1994.


Na miesiąc przed party QuaST 1995, członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu Sebana. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny design tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania Sebana w wyniku kulinarnych eksperymentów Rzóga, z niewielką pomocą Mikera, moduł Defloration autorstwa EMAX-a/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?!". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.


Uczestnicy QuaST 1995 niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadziesiąt godzin non-stop składali swoje demo, ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedokończonego dema Slight-ci zajęli pierwsze miejsce w demo-compo na QuaST 1995. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak tak trwały uraz u członków grupy, że finalna wersja dema pojawiła się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze.


To demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć. Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!). Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca).

pouet.gif

Pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=9748

Personal tools