Overmind
From Atariki
Wersja z dnia 14:02, 30 wrz 2005 Seban (Dyskusja | wkład) (takie tam) ← Previous diff |
Wersja z dnia 15:30, 30 wrz 2005 Dracon (Dyskusja | wkład) (eliminacja literówek, itp.) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K. | Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K. | ||
- | Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności [[Seban]]a i [[Rzóg]]a. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po [[Shadows Party 1994]]. | + | Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności [[Seban|Sebana]] i [[Rzóg|Rzóga]]. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po [[Shadows Party 1994]]. |
- | Na miesiąc przed party [[QuaST 1995]], członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wytemontowanym mieszkaniu [[Seban]]a. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny design tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania [[Seban]]a w wyniku kulinarnych eksperymentów [[Rzóg]]a, z niewielką pomocą [[Miker]]a, moduł [[Defloration]] autorstwa [[EMAX]]/[[TRSI]] oraz ożywione nocne dyskusje z [[Miker]]em, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie Hot-Dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją. | + | Na miesiąc przed party [[QuaST 1995]], członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu [[Seban|Sebana]]. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny [[design]] tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania [[Seban|Sebana]] w wyniku kulinarnych eksperymentów [[Rzóg|Rzóga]], z niewielką pomocą [[Miker|Mikera]], moduł [[Defloration]] autorstwa [[EMAX]]/[[TRSI]] oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją. |
- | Uczetniczy [[QuaST 1995]] niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadzisiąt godzin non-stop linkowali swoje demo ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedkończonego dama [[Slight]] zajęli pierwsze miejsce na [[QuaST 1995]]. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak na trwały uraz u członków grupy, że finalne demo pojaiwło się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze. | + | Uczestnicy [[QuaST 1995]] niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadziesiąt godzin non-stop linkowali (składali) swoje [[demo]], ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedkończonego dama [[Slight]] zajęli pierwsze miejsce na [[QuaST 1995]]. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak tak trwały uraz u członków grupy, że finalne demo pojawiło się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze. |
- | To demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć. | + | To [[demo]] do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć. |
Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!). | Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!). | ||
Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca). | Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca). |
Wersja z dnia 15:30, 30 wrz 2005
Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K.
Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności Sebana i Rzóga. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po Shadows Party 1994.
Na miesiąc przed party QuaST 1995, członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu Sebana. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny design tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania Sebana w wyniku kulinarnych eksperymentów Rzóga, z niewielką pomocą Mikera, moduł Defloration autorstwa EMAX/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.
Uczestnicy QuaST 1995 niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadziesiąt godzin non-stop linkowali (składali) swoje demo, ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedkończonego dama Slight zajęli pierwsze miejsce na QuaST 1995. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak tak trwały uraz u członków grupy, że finalne demo pojawiło się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze.
To demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć.
Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!).
Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca).