Overmind
From Atariki
Wersja z dnia 15:31, 30 wrz 2005 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 11:39, 2 paź 2005 Dracon (Dyskusja | wkład) (znów elimacja literówek!!!) Next diff → |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
- | Na miesiąc przed party [[QuaST 1995]], członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu [[Seban|Sebana]]. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny [[design]] tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania [[Seban|Sebana]] w wyniku kulinarnych eksperymentów [[Rzóg|Rzóga]], z niewielką pomocą [[Miker|Mikera]], moduł [[Defloration]] autorstwa [[EMAX]]/[[TRSI]] oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją. | + | Na miesiąc przed party [[QuaST 1995]], członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu [[Seban|Sebana]]. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny [[design]] tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania [[Seban|Sebana]] w wyniku kulinarnych eksperymentów [[Rzóg|Rzóga]], z niewielką pomocą [[Miker|Mikera]], moduł [[Defloration]] autorstwa EMAX-a/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?!". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją. |
- | Uczestnicy [[QuaST 1995]] niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadziesiąt godzin non-stop linkowali (składali) swoje [[demo]], ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedkończonego dama [[Slight]] zajęli pierwsze miejsce na [[QuaST 1995]]. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak tak trwały uraz u członków grupy, że finalne demo pojawiło się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze. | + | Uczestnicy [[QuaST 1995]] niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadziesiąt godzin non-stop składali swoje [[demo]], ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedokończonego dema Slight-ci zajęli pierwsze miejsce w demo-compo na [[QuaST 1995]]. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak tak trwały uraz u członków grupy, że finalna wersja dema pojawiła się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze. |
Linia 14: | Linia 14: | ||
Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca). | Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca). | ||
- | *Code: [[Seban]], [[Rzóg]], [[TLB]], [[SoTe]] | + | *kod: [[Seban]], [[Rzóg]], [[TLB]], [[SoTe]] |
- | *Msx: [[Miker]], [[X-Ray]], [[Samurai]] | + | *muzyka: [[Miker]], [[X-Ray]], [[Samurai]] |
- | *Gfx: [[P.W.]], [[SoTe]], [[Dracon]] | + | *grafika: [[P.W.]], [[SoTe]], [[Dracon]] |
{{pouet|9748|gif}} | {{pouet|9748|gif}} | ||
[[Kategoria:Dema XL/XE]] | [[Kategoria:Dema XL/XE]] |
Wersja z dnia 11:39, 2 paź 2005
Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K.
Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności Sebana i Rzóga. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po Shadows Party 1994.
Na miesiąc przed party QuaST 1995, członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu Sebana. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny design tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania Sebana w wyniku kulinarnych eksperymentów Rzóga, z niewielką pomocą Mikera, moduł Defloration autorstwa EMAX-a/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?!". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.
Uczestnicy QuaST 1995 niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadziesiąt godzin non-stop składali swoje demo, ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedokończonego dema Slight-ci zajęli pierwsze miejsce w demo-compo na QuaST 1995. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak tak trwały uraz u członków grupy, że finalna wersja dema pojawiła się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze.
To demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć.
Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!).
Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca).