Overmind

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 08:45, 20 paź 2005
Seban (Dyskusja | wkład)
(linki, dodano opis dlaczego są dwie wersje, drobne zmiany.)
← Previous diff
Wersja z dnia 08:58, 5 lut 2006
Miker (Dyskusja | wkład)
(zbyt dużo "[" i "]" w linkach)
Next diff →
Linia 5: Linia 5:
-Na miesiąc przed party [[QuaST 1995]], członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu [[Seban|Sebana]]. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny [[design]] tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania [[Seban|Sebana]] w wyniku kulinarnych eksperymentów [[Rzóg|Rzóga]], z niewielką pomocą [[Miker|Mikera]], moduł [[http://www.back2roots.org/Get/Defloration%2C1/ Defloration]] autorstwa EMAX-a/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?!". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.+Na miesiąc przed party [[QuaST 1995]], członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu [[Seban|Sebana]]. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny [[design]] tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania [[Seban|Sebana]] w wyniku kulinarnych eksperymentów [[Rzóg|Rzóga]], z niewielką pomocą [[Miker|Mikera]], moduł [http://www.back2roots.org/Get/Defloration%2C1/ Defloration] autorstwa EMAX-a/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?!". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.
Linia 15: Linia 15:
-Istnieją dwie wersje tego dema: [[http://www-user.tu-chemnitz.de/~sgl/atari/files/overmind.zip oryginalna]] i działająca zarówno z emulatorem a także gdy używamy [[SIO2PC]] zamiast stacji dysków. Wersja ta została zmodyfikowana przez [[Hard Software]] i można pobrać ją z tego miejsca [[http://www-user.tu-chemnitz.de/~sgl/atari/files/overmndp.zip Overmind - patched version]]. Wesja poprawiona zawiera 3 modyfikacje pierwszego [[loader|loadera]]. Po pierwsze nie sprawdza ona już dysk jest zabezpieczony przed zapisem. Drugą modyfikacją jest usunięcie sprawdzenia prędkości odczytu z dysku. Trzecią poprawką jest usunięcie testu czy mamy wersję [[GTIA]] pracującą w systemie [[PAL]].+Istnieją dwie wersje tego dema: [http://www-user.tu-chemnitz.de/~sgl/atari/files/overmind.zip oryginalna] i działająca zarówno z emulatorem a także gdy używamy [[SIO2PC]] zamiast stacji dysków. Wersja ta została zmodyfikowana przez [[Hard Software]] i można pobrać ją z tego miejsca [http://www-user.tu-chemnitz.de/~sgl/atari/files/overmndp.zip Overmind - patched version]. Wesja poprawiona zawiera 3 modyfikacje pierwszego [[loader|loadera]]. Po pierwsze nie sprawdza ona już dysk jest zabezpieczony przed zapisem. Drugą modyfikacją jest usunięcie sprawdzenia prędkości odczytu z dysku. Trzecią poprawką jest usunięcie testu czy mamy wersję [[GTIA]] pracującą w systemie [[PAL]].

Wersja z dnia 08:58, 5 lut 2006

Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K.


Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności Sebana i Rzóga. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po Shadows Party 1994.


Na miesiąc przed party QuaST 1995, członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu Sebana. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny design tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania Sebana w wyniku kulinarnych eksperymentów Rzóga, z niewielką pomocą Mikera, moduł Defloration autorstwa EMAX-a/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?!". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.


Uczestnicy QuaST 1995 niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadziesiąt godzin non-stop składali swoje demo, ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedokończonego dema Slight-ci zajęli pierwsze miejsce w demo-compo na QuaST 1995. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak tak trwały uraz u członków grupy, że finalna wersja dema pojawiła się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze.


To demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć. Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!).


Istnieją dwie wersje tego dema: oryginalna i działająca zarówno z emulatorem a także gdy używamy SIO2PC zamiast stacji dysków. Wersja ta została zmodyfikowana przez Hard Software i można pobrać ją z tego miejsca Overmind - patched version. Wesja poprawiona zawiera 3 modyfikacje pierwszego loadera. Po pierwsze nie sprawdza ona już dysk jest zabezpieczony przed zapisem. Drugą modyfikacją jest usunięcie sprawdzenia prędkości odczytu z dysku. Trzecią poprawką jest usunięcie testu czy mamy wersję GTIA pracującą w systemie PAL.



pouet.gif

Pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=9748

Personal tools