Heaven
From Atariki
Wersja z dnia 20:58, 27 maj 2008 Miker (Dyskusja | wkład) (→Odnośniki zewnętrzne - ditto + parę zmian/poprawek) ← Previous diff |
Aktualna wersja 0xF (Dyskusja | wkład) (w Numenie nie było ani linijki kodu Heavena) |
||
Linia 18: | Linia 18: | ||
* kilka [[Intro|intr]] do [[Abbuc Magazin]] | * kilka [[Intro|intr]] do [[Abbuc Magazin]] | ||
* [[Really Unreal]] - intro wystawione na party [[Rush Hours]] | * [[Really Unreal]] - intro wystawione na party [[Rush Hours]] | ||
- | * [[Numen]] (pomoc przy projektowaniu dema, procedury pomocnicze) | + | * [[Numen]] (pomoc przy projektowaniu dema) |
+ | |||
+ | Pracował nad grami ''[[Boinxx]]'' i ''[[4-PAC]]'' (dla Atari XL/XE). W 2006 r. zaangażowany był w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który było najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena (niestety projekt nie został ukończony i wydany). W ostatnich latach dołączył do multiplatformowej grupy [[DESiRE]], gdzie koduje produkcje na kilka sprzętów, od konsolki Atari [[2600]] po 8-bitowe Atari z kartą [[VBXE]]. Jednym z jego nowszych dzieł jest seria dem (do tej pory wydano 3 części) [[Arsantica]] na Atari XL/XE. | ||
- | Pracował nad grami ''[[Boinxx]]'' i ''[[4-PAC]]'' (dla Atari XL/XE). Obecnie (2006 r.) zaangażowany jest w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który jest najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena. | ||
==Odnośniki zewnętrzne== | ==Odnośniki zewnętrzne== | ||
Linia 27: | Linia 28: | ||
* [http://www.atariage.com/forums/viewtopic.php?t=60515 Wątek projektu Boinxx] na AtariAge | * [http://www.atariage.com/forums/viewtopic.php?t=60515 Wątek projektu Boinxx] na AtariAge | ||
* [http://boinxx.blogspot.com/ Blog poświęcony grze Boinxx] | * [http://boinxx.blogspot.com/ Blog poświęcony grze Boinxx] | ||
- | * [http://www.atariage.com/forums/index.php?showtopic=88809&st=625 najnowsze wieści odnośnie tworzenia atarowskiego Diablo] | + | * [http://www.atariage.com/forums/index.php?showtopic=88809&st=625 najnowsze wieści odnośnie tworzenia atarowskiego Diablo (Beyond the Evil)] |
+ | * [https://demozoo.org/sceners/2617/ Aktualna lista osiągnięć na DEMOZOO] | ||
[[Kategoria:Ludzie]] | [[Kategoria:Ludzie]] | ||
[[Kategoria:Członkowie grupy Taquart]] | [[Kategoria:Członkowie grupy Taquart]] |
Aktualna wersja
Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek ABBUC oraz grup Overlords, a obecnie Taquart. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu dem i gier na 8-bitowe modele firmy Atari. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego HIP) oraz na konsoli PSX (intro), nie wspominając o konsolce GameBoy Advance
Dokonania to m.in.:
- 4096 Dentro
- 8k-Detro
- Big Scroller
- Carpe Demo
- Elf
- Fish
- HIP 16K-tro
- Overlords Intro
- Parallax Demo
- Turrican (obrazek)
- Vulcano
- Whirlwind!
- kilka intr do Abbuc Magazin
- Really Unreal - intro wystawione na party Rush Hours
- Numen (pomoc przy projektowaniu dema)
Pracował nad grami Boinxx i 4-PAC (dla Atari XL/XE). W 2006 r. zaangażowany był w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który było najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena (niestety projekt nie został ukończony i wydany). W ostatnich latach dołączył do multiplatformowej grupy DESiRE, gdzie koduje produkcje na kilka sprzętów, od konsolki Atari 2600 po 8-bitowe Atari z kartą VBXE. Jednym z jego nowszych dzieł jest seria dem (do tej pory wydano 3 części) Arsantica na Atari XL/XE.