Heaven
From Atariki
Wersja z dnia 20:31, 30 sie 2005 Drctqa (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Aktualna wersja 0xF (Dyskusja | wkład) (w Numenie nie było ani linijki kodu Heavena) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{grafr|Heaven.jpg}} | {{grafr|Heaven.jpg}} | ||
- | {{Taquart-Ludzie}} | + | Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek [[ABBUC]] oraz [[Grupy|grup]] [[Overlords]], a obecnie [[Taquart]]. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu [[Demo|dem]] i gier na 8-bitowe modele firmy [[Atari]]. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego [[HIP]]) oraz na konsoli PSX ([[intro]]), nie wspominając o konsolce [http://pl.wikipedia.org/wiki/Game_Boy#Game_Boy_Advance GameBoy Advance] |
- | '''Heaven''' - Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek [[Abbuc]] oraz grup [[Overlords]], a obecnie [[Taquart]]. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu gier na 8-bitowe modele firmy [[Atari]]: 4PAC oraz Boinxx. Kiedyś bawił się też na komputerze [[Amiga]] (np. konwerter do trybu graficznego [[HIP]]) oraz na konsoli PSX (intro), nie wspominając o konsolce [[GBA]]. :) | + | |
+ | Dokonania to m.in.: | ||
- | Dokonania: | + | * 4096 Dentro |
- | * kilka intr do ABBUC Magazine | + | * 8k-Detro |
- | * [[Really Unreal]] | + | * Big Scroller |
- | * [[Numen]] | + | * Carpe Demo |
+ | * Elf | ||
+ | * Fish | ||
+ | * HIP 16K-tro | ||
+ | * Overlords Intro | ||
+ | * Parallax Demo | ||
+ | * Turrican (obrazek) | ||
+ | * Vulcano | ||
+ | * Whirlwind! | ||
+ | * kilka [[Intro|intr]] do [[Abbuc Magazin]] | ||
+ | * [[Really Unreal]] - intro wystawione na party [[Rush Hours]] | ||
+ | * [[Numen]] (pomoc przy projektowaniu dema) | ||
- | Obecnie pracuje nad grami BOINXX i 4-PAC (dla Atari XL/XE). | + | Pracował nad grami ''[[Boinxx]]'' i ''[[4-PAC]]'' (dla Atari XL/XE). W 2006 r. zaangażowany był w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który było najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena (niestety projekt nie został ukończony i wydany). W ostatnich latach dołączył do multiplatformowej grupy [[DESiRE]], gdzie koduje produkcje na kilka sprzętów, od konsolki Atari [[2600]] po 8-bitowe Atari z kartą [[VBXE]]. Jednym z jego nowszych dzieł jest seria dem (do tej pory wydano 3 części) [[Arsantica]] na Atari XL/XE. |
- | ---- | + | ==Odnośniki zewnętrzne== |
- | [http://www.s-direktnet.de/homepages/k_nadj/main.html strona domowa w necie] | + | * [http://ftp.pigwa.net/stuff/collections/atari_forever/www-magazines/ENERGY2/heaven.htm polska wersja wywiadu z Heavenem] (opublikowana w "ENERGY #2") |
+ | * [http://www.atariage.com/forums/index.php?showtopic=44947 Jeden z wątków o projecie 4PAC] na [[AtariAge]] | ||
+ | * [http://www.atariage.com/forums/viewtopic.php?t=60515 Wątek projektu Boinxx] na AtariAge | ||
+ | * [http://boinxx.blogspot.com/ Blog poświęcony grze Boinxx] | ||
+ | * [http://www.atariage.com/forums/index.php?showtopic=88809&st=625 najnowsze wieści odnośnie tworzenia atarowskiego Diablo (Beyond the Evil)] | ||
+ | * [https://demozoo.org/sceners/2617/ Aktualna lista osiągnięć na DEMOZOO] | ||
- | [http://www.s-direktnet.de/homepages/k_nadj/interview.html wywiad z magazynu Energy] | + | [[Kategoria:Ludzie]] |
- | + | [[Kategoria:Członkowie grupy Taquart]] | |
- | [http://www.videobrewery.com/showproject.php?project=51 projekt 4PAC] | + | |
- | + | ||
- | [http://www.atariage.com/forums/viewtopic.php?t=60515 projekt Boinxx] | + | |
- | + | ||
- | {{stub}} | + |
Aktualna wersja
Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek ABBUC oraz grup Overlords, a obecnie Taquart. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu dem i gier na 8-bitowe modele firmy Atari. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego HIP) oraz na konsoli PSX (intro), nie wspominając o konsolce GameBoy Advance
Dokonania to m.in.:
- 4096 Dentro
- 8k-Detro
- Big Scroller
- Carpe Demo
- Elf
- Fish
- HIP 16K-tro
- Overlords Intro
- Parallax Demo
- Turrican (obrazek)
- Vulcano
- Whirlwind!
- kilka intr do Abbuc Magazin
- Really Unreal - intro wystawione na party Rush Hours
- Numen (pomoc przy projektowaniu dema)
Pracował nad grami Boinxx i 4-PAC (dla Atari XL/XE). W 2006 r. zaangażowany był w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który było najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena (niestety projekt nie został ukończony i wydany). W ostatnich latach dołączył do multiplatformowej grupy DESiRE, gdzie koduje produkcje na kilka sprzętów, od konsolki Atari 2600 po 8-bitowe Atari z kartą VBXE. Jednym z jego nowszych dzieł jest seria dem (do tej pory wydano 3 części) Arsantica na Atari XL/XE.