Fox
From Atariki
Wersja z dnia 18:23, 6 sty 2006 Jellonek (Dyskusja | wkład) (ma ktos pomysla jak to po ludzku wstawic? (dele emotki)) ← Previous diff |
Wersja z dnia 10:46, 7 sty 2006 0xF (Dyskusja | wkład) (jak już wstawiać, to też składy Odsieczy i PMWD :)) Next diff → |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
Piotr ''' 'Fox' ''' Fusik, znany również jako '''0xF'''. Mózg jakich mało. | Piotr ''' 'Fox' ''' Fusik, znany również jako '''0xF'''. Mózg jakich mało. | ||
- | Zaczynał na scenie w 1995 roku. W 1996 wstąpił w szeregi grupy [[Infinity]] i oczarował wszystkich intrem [[Drunk Chessboard]]. Następnie, w 1997 przeszedł do grupy [[Taquart]], gdzie pisał zarówno użytki (m.in. paker [[FlashPack]], własny program do [[logosowanie|logosowania]] grafiki ([[GR8 Logoser]]) tudzież drugi, po [[GED]], program do wyciskania siódmych potów z [[ANTIC|ANTIC-a]] bez użycia trybu [[interlace]] czyli [[PowerGraph]] albo [[Professional Copy]] - pierwszy tak {{Infinity}}zaawansowany i wygodny kopier plikowy z niezwykłym (jak na sprzęt 8-bitowy) programem instalacyjnym) jak i dema ([[IO4 Invitro]], [[Ultra]]). Pomysłodawca trybów graficznych [[TIP]] i [[9PlusPlus|9++]]. Uwieńczeniem jego koderskiej pracy było demo [[Numen]], w którym miał największy wkład (szczególnie autorski świat 3D do planowanej kiedyś gry [[Vector]], czy 1-ramkowe (!) wypełniane wektory w rozdzielczości 160x240 pikseli). | + | Zaczynał na scenie w 1995 roku. W 1996 wstąpił w szeregi grupy [[Infinity]] i oczarował wszystkich intrem [[Drunk Chessboard]]. Następnie, w 1997 przeszedł do grupy [[Taquart]], gdzie pisał zarówno użytki (m.in. paker [[FlashPack]], własny program do [[logosowanie|logosowania]] grafiki ([[GR8 Logoser]]) tudzież drugi, po [[GED]], program do wyciskania siódmych potów z [[ANTIC|ANTIC-a]] bez użycia trybu [[interlace]] czyli [[PowerGraph]] albo [[Professional Copy]] - pierwszy tak zaawansowany i wygodny kopier plikowy z niezwykłym (jak na sprzęt 8-bitowy) programem instalacyjnym) jak i dema ([[IO4 Invitro]], [[Ultra]]). Pomysłodawca trybów graficznych [[TIP]] i [[9PlusPlus|9++]]. Uwieńczeniem jego koderskiej pracy było demo [[Numen]], w którym miał największy wkład (szczególnie autorski świat 3D do planowanej kiedyś gry [[Vector]], czy 1-ramkowe (!) wypełniane wektory w rozdzielczości 160x240 pikseli). |
Stworzył także używany chętnie na scenie ''cross-asembler'' - [[xasm]] - nowoczesnego pecetowego następcę atarowskiego [[Quick Assembler|Quick Assemblera]]. | Stworzył także używany chętnie na scenie ''cross-asembler'' - [[xasm]] - nowoczesnego pecetowego następcę atarowskiego [[Quick Assembler|Quick Assemblera]]. | ||
Warto odnotować jeszcze jego najnowszą i ostatnią produkcję na Atari - grę [[Mahna-Małysz]]. | Warto odnotować jeszcze jego najnowszą i ostatnią produkcję na Atari - grę [[Mahna-Małysz]]. |
Wersja z dnia 10:46, 7 sty 2006
Piotr 'Fox' Fusik, znany również jako 0xF. Mózg jakich mało.
Zaczynał na scenie w 1995 roku. W 1996 wstąpił w szeregi grupy Infinity i oczarował wszystkich intrem Drunk Chessboard. Następnie, w 1997 przeszedł do grupy Taquart, gdzie pisał zarówno użytki (m.in. paker FlashPack, własny program do logosowania grafiki (GR8 Logoser) tudzież drugi, po GED, program do wyciskania siódmych potów z ANTIC-a bez użycia trybu interlace czyli PowerGraph albo Professional Copy - pierwszy tak zaawansowany i wygodny kopier plikowy z niezwykłym (jak na sprzęt 8-bitowy) programem instalacyjnym) jak i dema (IO4 Invitro, Ultra). Pomysłodawca trybów graficznych TIP i 9++. Uwieńczeniem jego koderskiej pracy było demo Numen, w którym miał największy wkład (szczególnie autorski świat 3D do planowanej kiedyś gry Vector, czy 1-ramkowe (!) wypełniane wektory w rozdzielczości 160x240 pikseli). Stworzył także używany chętnie na scenie cross-asembler - xasm - nowoczesnego pecetowego następcę atarowskiego Quick Assemblera. Warto odnotować jeszcze jego najnowszą i ostatnią produkcję na Atari - grę Mahna-Małysz.
Ze sportu interesuje się wyłącznie perlgolfem.
Poza Taquart jest członkiem grup Odsiecz Sobieskiego i PMWD.
Obecnie zaangażowany w projekty Atari800 i ASAP.
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.