Overmind

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 09:10, 5 lut 2006
Miker (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 11:37, 1 mar 2006
Miker (Dyskusja | wkład)
(nieco zmian i nieco ''dictum acerbum'')
Next diff →
Linia 5: Linia 5:
-Na miesiąc przed party [[QuaST 1995]], członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu [[Seban|Sebana]]. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny [[design]] tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania [[Seban|Sebana]] w wyniku kulinarnych eksperymentów [[Rzóg|Rzóga]], z niewielką pomocą [[Miker|Mikera]], moduł [http://www.back2roots.org/Get/Defloration%2C1/ Defloration] autorstwa EMAX-a/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?!". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.+Na miesiąc przed party [[QuaST 1995]], członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu Sebana. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny [[design]] tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania Sebana w wyniku kulinarnych eksperymentów Rzóga, z niewielką pomocą Mikera, moduł [http://www.back2roots.org/Get/Defloration%2C1/ Defloration] autorstwa EMAX-a/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?!". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup. ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.
-Uczestnicy [[QuaST 1995]] niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadziesiąt godzin non-stop składali swoje [[demo]], ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedokończonego dema Slight-ci zajęli pierwsze miejsce w demo-compo na [[QuaST 1995]]. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak tak trwały uraz u członków grupy, że finalna wersja dema pojawiła się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze. +Uczestnicy [[QuaST 1995]] niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadziesiąt godzin non-stop składali swoje [[demo]], ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedokończonego dema Slight-ci zajęli pierwsze miejsce w demo-compo na [[QuaST 1995]]. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak tak trwały uraz u członków grupy, że finalna wersja dema pojawiła się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze (po czym sama grupa formalnie przestała istnieć na scenie Atari [[XL]]/[[XE]]).
-To [[demo]] do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć.+To demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć.
-Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!).+Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów! -> non-stop na pierwszych 2ch stronach).

Wersja z dnia 11:37, 1 mar 2006

Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K.


Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności Sebana i Rzóga. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po Shadows Party 1994.


Na miesiąc przed party QuaST 1995, członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu Sebana. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny design tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania Sebana w wyniku kulinarnych eksperymentów Rzóga, z niewielką pomocą Mikera, moduł Defloration autorstwa EMAX-a/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?!". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup. ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.


Uczestnicy QuaST 1995 niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadziesiąt godzin non-stop składali swoje demo, ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedokończonego dema Slight-ci zajęli pierwsze miejsce w demo-compo na QuaST 1995. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak tak trwały uraz u członków grupy, że finalna wersja dema pojawiła się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze (po czym sama grupa formalnie przestała istnieć na scenie Atari XL/XE).


To demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć. Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów! -> non-stop na pierwszych 2ch stronach).


Istnieją dwie wersje tego dema: oryginalna i działająca zarówno z emulatorem a także gdy używamy SIO2PC zamiast stacji dysków. Wersja ta została zmodyfikowana przez HARD Software i można pobrać ją z tego miejsca Overmind - patched version. Wesja poprawiona zawiera 3 modyfikacje pierwszego loadera. Po pierwsze nie sprawdza ona już dysk jest zabezpieczony przed zapisem. Drugą modyfikacją jest usunięcie sprawdzenia prędkości odczytu z dysku. Trzecią poprawką jest usunięcie testu czy mamy wersję GTIA pracującą w systemie PAL.



pouet.gif

Pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=9748

Personal tools