Mono
From Atariki
Jerzy Kut. Człowiek z Rzeszowa. Rocznik '76. Koder. Człon w grupie Tristesse. Atarowiec od czerwca roku 1989.
| Spis treści | 
Produkcje
Atari XL/XE:
- Program graficzny Graph8.
- Edytor logosów SGE.
- Kolekcja muzyczna XL Digital.
- Seria odtwarzaczy muzyki BMCPlay, CMCPlay, FCPlay, MODPlay (Soundboard), MPTPlay, NEOPlay (Soundboard), PSGPlay, RADPlay, RMTPlay, SIDPlay, SSPlay, STPlay, STCPlay, TMCPlay, VGMPlay.
- Perkusja DRUM Machine.
- Przeglądarki obrazków SCRView, GHGView, SGEView, BMPView.
- Proof of concept TOMEK8VBXE demo zainspirowany demonstracją możliwości cartridge-a TOMEK-8.
- Kolekcje muzyczne Retronics Music Collection do reedycji gier zrealizowanych przez Retronics.
- Wersja plikowa BASIC XE 4.1p działająca z kartą VBXE.
- VBXE Flasher/Configurator oraz programik VBPAL służący do zmiany palety VBXE.
PeCe:
- ATARI8FS: zestaw narzędzi do obsługi filesystemów Atari XL/XE.
Kooperacja
Atari XL/XE:
- SimDrive: obsługa sektorów 512+ oraz wielu napędów jednocześnie, obsługa plików formatu .ATR
- SDX: narzędzia i poprawki.
- Kolekcja muzyczna Classic Games Shrine Music Box.
- Gra 07 - zgłoś się: integracja elementów gry, loadery, drobne poprawki, wersja angielska.
- Gra In nihilum reverteris: playlista, korekta.
- Pokaz przezroczy Wesołych Świąt 2022/2023.
- Gra Twin Snakes Run: loader kasetowy, obraz taśmy ze ścieżką dźwiękową Gadesa (utwór "Nightride").
PeCe:
- SIO2BSD: prędkości transmisji liczone wg HS Index (Linux), zmiana interfejsu mkatr
- ASAP: obsługa formatu .FC
- Vim: łatka na xxd pozwalająca na wyświetlanie znaków w inwersie (-m) oraz prezentacji danych w postaci kodów ekranowych ANTIC-a (-A)
- GNU libiconv: łatka na iconv pozwalająca na konwersję znaków z Atari 8-bit do PC i odwrotnie oraz skrypt konwertujący między ATASCII a kodami ekranowymi ANTIC-a
Piśmiennictwo
- Zegarek w TA 10/92,
- Procedurki mnożenia/dzielenia w TA 4/93
Niestety w procedurze dzielenia znajduje się błąd - poniżej wersja poprawna:
__div sta __bta   ;przygotowanie
      stx __bta+1 ;danych
      ldx #0
      stx __btb
      sty __btb+1 ;dzielnik*2^8
      ldx #8      ;długość słowa
__lop lsr __btb+1 ;dzielnik*2(.X-1)
      ror __btb
      sec
      lda __bta   ;dzielna-dzielnik
      sbc __btb   ;a zarazem porównanie
      tay
      lda __bta+1
      sbc __btb+1
      bcc __nxt   ;skok gdy __BTA<__BTB
      sty __bta   ;dzielna=dzielna+
      sta __bta+1 ; -dzielnik*2(.X-1)
__nxt rol __rsl   ;"wciągnięcie" potęgi
      dex         ;.X-1 do wyniku
      bne __lop
      rts
__bta org *+2 
__btb org *+2
__rsl org *+1
Pogrubieniem zaznaczono linie podlegające erracie.
- Technika uzyskiwania dużej ilości kolorów na ekranie przy użyciu sprajtów "Duszne kolory" w GREL #1 2022 wspólnie z Kazem.
Partyzantka
- Głuchołazy 2007
- Forever 2008
- Forever 2009
- Głuchołazy 2009
- Forever 2010
- Głuchołazy 2010
- SillyVenture 2010
- Forever 2011
- SillyVenture 2011
- Forever 2012
- Grzybsoniada 2012
- Głuchołazy 2012
- WAP-niak 2012
- SillyVenture 2012
- Fortification 2013
- Głuchołazy 2013
- WAP-niak 2013
- Grzybsoniada 2014
- SillyVenture 2014
- Derenegeracja 2015
- Głuchołazy 2015
- Ironia 2016
- WAP-niak 2017
- Ironia 2017
- WAP-niak 2018
- LostParty 2019
- LostParty 2021
- LostParty 2022

