Dracon
From Atariki
Wersja z dnia 12:35, 24 sie 2006 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 11:46, 9 wrz 2006 Miker (Dyskusja | wkład) (jak najbardziej requested) Next diff → |
||
Linia 78: | Linia 78: | ||
* [[Media:Jawis.gif|Jawis]](''Jabba Lewis'') - kooperacja z [[Vidol]]em (1. miejsce na [[QuaST 2004]]) | * [[Media:Jawis.gif|Jawis]](''Jabba Lewis'') - kooperacja z [[Vidol]]em (1. miejsce na [[QuaST 2004]]) | ||
* [[Media:THE_LAST_ATARIAN_g2f.gif|The Last Atarian]] (1. miejsce na [[QuaST 2005]]) | * [[Media:THE_LAST_ATARIAN_g2f.gif|The Last Atarian]] (1. miejsce na [[QuaST 2005]]) | ||
+ | |||
+ | Jeżeli ktoś ma trudności ze zrozumieniem zachowania powyższego osobnika, powinien najpierw zapoznać się z [http://pl.wikipedia.org/wiki/Narcyzm_%28psychologia%29 tym tekstem]. | ||
{{stub}} | {{stub}} |
Wersja z dnia 11:46, 9 wrz 2006
Michał 'Dracon' Garbaciak. Ur. 29.09.1975. Pochodzi z i mieszka w Gdańsku.
Jeden z czołowych grafików na Atari. Od momentu wygrania na Shadows Party 1994 aktywny na scenie (z pewną przerwą na przełomie wieku XX i XXI). Członek grup Nova, USG oraz Taquart (a także, dość niespodziewanie, OS). Przez pewien czas był także swaperem. Odważny na tyle, aby eksperymentować z programem GED. Do tworzenia atarowskiej grafiki używa(ł) głównie Graph2Font, a także pomagał przy tłumaczeniu na język obcy jego instrukcji obsługi. Napisał kilka artykułów do magazynów (Barymag, Energy oraz Serious), np. o obsłudze w/w programu GED, a także przeprowadził parę wywiadów z osobami związanymi z 8-bitowym Atari, dla portalu Atari.area. Udzielał się przy rozbudowie archiwum muzycznego ASMA, wspomógł również serwis Atari-Online, uczestniczył w 24h Compo. Obecnie od czasu do czasu wspiera projekty Atariki oraz Graph2Font. Z wiadomych względów bywa mylony z osobą o ksywie Dracon__.
Pojawił się na następujących zlotach:
- Atari Stars Party
- Shadows Party 1994
- QuaST (lata 1995-2004)
- Mikołów
- Intel Outside 4
- Sillyventure (2000 r.)
- Lato Ludzików (2002 r.)
- Sztab Trójmiasto
Wykorzystywane programy:
Koala Microillustrator, XL-Art, RAMbrandt, Kleks, XL-Paint, CIN, Trzmiel, GED, Graph, Hip-Painter, Plama 256, Graph2Font
Zainteresowania: sztuka wizualna, dobra literatura i film, turystyka rowerowa
Kontakt: mickgar [ małpa ] wp . pl
Produkcje, w których brał udział (niepełna lista):
- Dracon Gfx Demo (absolutne początki... Rok 1992-93 )
- Guns'n Roses (obrazek)
- Koło Fortuny (AB-Soft) (obrazek tytułowy)
- Dracula Demo (obrazek)
- Saper Demo (obrazek)
- Blob Demo (zabawa z programem do animacji "Film Editor")
- Entrance_of_Dragon (grafika + animacja w jednej z części)
- Out of Time (tło do jednego z efektów)
- Overmind (Dead King), (Face)
- Flipper Demo (tło)
- Ars Mori (tekstury)
- Mental Age (tła)
- Really Unreal (tekstury)
- Voice of Silence (#3) (logo, obrazek)
- Energy (teksty, logo)
- Pentagram Zine (obrazki w hires do artykułów, np. taki)
- Ascii Art (obrazek #1) (obrazek #2)
- Serious (#4) (obrazek - tło galerii)
- Abbuc Magazin (tekstury w intrze Heavena) oraz obrazek w drugim)
- Jaskiniowiec (obrazek tytułowy)
- Numen (obrazek tytułowy) (jeden z obrazków w hires)
- Droga do Duplandu (obrazek tytułowy)
- Reditus (obrazki, logosy)
- Maze (logos)
Wystawione obrazki na gfx-compo to m.in.:
- Fight wersja wystawiona na party, wersja podkolorowana (1. miejsce na Shadows Party 1994)
- The Sun (2. miejsce na QuaST 1995)
- Face2 (1. miejsce na Mikołów Party 1995)
- Knight (3. miejsce na Mikołów Party 1995)
- Cherries (QuaST 1995)
- The Skull (QuaST 1995)
- Druid (1. miejsce na QuaST 1996)
- Altar (2. miejsce na QuaST 1996)
- Pragnienie (6. miejsce na QuaST 1996)
- Tunnel (1. miejsce na Rush Hours Party '97)
- Cosmo (Rush Hours Party '97)
- Submarine (Rush Hours Party '97)
- Guard (3. miejsce na Intel Outside 4)
- Ptero (Intel Outside 4)
- Killer (nieoficjalnie 1. miejsce na party Lato Ludzików 2002)
- Dziad się jara (6. miejsce na QuaST 2003)
- RyTHCerz (1. miejsce na QuaST 2003)
- Jawis(Jabba Lewis) - kooperacja z Vidolem (1. miejsce na QuaST 2004)
- The Last Atarian (1. miejsce na QuaST 2005)
Jeżeli ktoś ma trudności ze zrozumieniem zachowania powyższego osobnika, powinien najpierw zapoznać się z tym tekstem.
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.